اخبار بازی

ماه آینده بخش چند نفره بازی Stardew Valley در دسترس قرار می‌گیرد

بخش چند نفره بازی Stardew Valley

وی جی مگ: می‌دانیم که سازندگان بازی Stradew Valley در حال اضافه کردن بخش Multiplayer  بودند و آپدیت جدید برای دریافت بخش چند نفره به زودی در دسترس خواهد بود. خوشبختانه ConcernApe بالاخره تاریخ انتشار این آپدیت را برای پلتفرم PC اعلام کرد.آپدیت نسخه‌های کنسولی مدتی بعد از PC عرضه می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، آپدیت نسخه PC بازی در تاریخ 1 آگوست منتشر می‌شود. متاسفانه تاریخ انتشار این آپدیت برای نسخه‌های کنسولی مشخص نشده ولی سازندگان اعلام کردند که پلیرهای کنسولی مدت زیادی منتظر نخواهند ماند. این بازی بدون بخش Multiplayer نیز جذاب است و اگر هنوز این بازی را انجام نداده‌اید بهتر است آن را امتحان کنید.

در این بازی، مزرعه پدربزرگتان به شما می‌رسد که در Stardew Valley قرار دارد. به شما ابزارهایی همراه با مقداری سکه داده می‌شود و قرار است یک زندگی جدیدی را شروع کنید. باید یاد بگیرید که در این زمین زندگی کنید و آن را تبدیل به خانه خود کنید. البته قرار نیست که آسان باشد چرا که Joja Corporation به شهر آمده و روش‌های قدیمی زندگی در حال محو شدن هستند. با اینکه زندگی عوض شده ولی در این دره فرصت‌های خوبی وجود دارد و شما با تلاشتان می‌توانید زیبایی را به Stradew Valley بازگردانید.

در این بازی باید کارهای یک مزرعه‌دار را انجام بدهید. علف‌های هرز مزرعه را از بین ببرید، حیوانات خود را بزرگ کنید، محصولات زراعی بکارید، ابزارهای مفید بسازید و … فضای زیادی برای انجام این کارها وجوو دارد. درطی این مدت، مهارت‌های شما افزایش می‌یابد و شامل 5 بخش مختلف است. مزرعه‌ داری، کارهای معدنی، مبارزه، ماهی‌گیری و تغذیه. هرچقدر که پیشرفت می‌کنید دستورالعمل‌هایی برای ساختن و غذا درست کردن دریافت می‌کنید.همچنین منطقه‌های جدیدی برای اکتشاف باز می‌شوند.

می‌توانید عضو یک اجتماع شوید که بیش از 30 کارکتر منحصر به فرد دارد که در Stradew Valley زندگی می‌کنند، پس مشکلی برای پیدا کردن دوست نخواهید داشت. هر کارکتر، کارهای روزمره مخصوص به خود را دارد. مانند روز تولدشان، میان پرده‌های کوتاه و حرف‌های جدید بعد از هفته‌ها یا یک سال. بعد از دوستی با این افردا آن‌ها کارهایشان را با شما انجام می‌دهند و از شما درخواست کمک می‌کنند و یا رازهایشان را به شما می‌گویند. می‌توانید در جشن‌ها نیز شرکت کنید.

این‌ها توضیحات مختصری در مورد بازی بود. در این بازی کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارند که می‌توانید خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید. Stradew Valley برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × دو =