اخبار بازی

مربی خانم در FIFA 20 وجود دارد

مربی خانم در FIFA 20 وجود دارد

کمپانی EA تعدای از تغییراتی که در بازی FIFA 20 و در قسمت Career ایجاد شده اند را معرفی کرد و متوجه شدیم مربی خانم در FIFA 20 وجود دارد. برای اولین بازی در تمام سری هایی که فوتبال ساخته شده، در قسمت Career بازی فیفا 20 میتوانید مربی خانم نیز بسازید.

وی جی مگ: در قسمت Career می توانید مربی خانم یا آقا بسازید و قابلیتهای شخصی سازی آن نیز وجود دارد. مثل اندازه و فرم بدن و رنگ پوست و چهره، لباس و نوع مو و تغییرات دیگر را می تواند اعمال کنید.

1

در بازی فیفا 16 برای اولین بار تیم ملی بانوان اضافه شد ولی هنوز در این سری بازی تیمهای باشگاهی بانوان اضافه نشده اند. همچنین بازیکنان زن در Ultimate Team نیز حضور ندارند. با اینحال اخبار جدیدی از این بازی در کنفرانس خبری چند روز اخیر EA منتشر شد که شما در FIFA 20 در حالت Volta Mode، که مود جدید برای بازی FIFA 20 است و به نوعی فوتبال خیابانی محسوب می شود، می توانید از ترکیب بازیکنان زن و مرد استفاده کنید.

2

باید اشاره کرد که در Career در فیفا 20 شما کنترل و مدیریت روحیه بازیکنان را نیز بر عهده خواهید داشت. EA اعلام کرده که انتخاب های شما برای قرارگیری بازیکنان در ترکیب 11 نفره و یا نقل و انتقالات و خرید فروش آنها به تیمهای مختلف و یا از تیمهای مختلف و تصمیمات شما در بازی روی روحیه تیم و بازیکنان و در نهایت کل تیم تاثیر خواهد داشت.

4

از طرف دیگر قبل و بعد از بازی بازی های مهم در یک فصل کنفرانسهای خبری تدارک دیده شده که در آنها می توانید با بازیکنان مورد نظر و تیم خودتان صحبت کنید و با حل و فصل کردن مشکلات آنها و انتخابهای درست و شنیدن صحبتهایشان روحیه آنها را بالا ببرید و برای مسابقه آماده کنید. این کار باعث بالاتر رفتن روحیه و اشتیاق تیم می شود و در نتیجه رنک مربی گری شما هم بالاتر خواهد رفت.

3

به طور کلی EA تغییرات قابل توجهی در بخش Career ایجاد کرده و قصد ارتقای این بخش را دارد. بخشی که به زعم بسیاری از فنهای بازی احتیاج به پیشرفت و تغییرات عمده دارد.

 

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 19 =