اخبار بازی

منتظر تنوع بیشتر مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey باشیم ؟

منتظر تنوع بیشتر مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey باشیم ؟

وی جی مگ: با استفاده از تمامی عناصر موجود در بازی Assassin’s Creed Origins، به نظر می‌رسد نسخه جدید این سری یعنی Assassin’s Creed Odyssey مسیر کاملا تازه‌ای را برای این فرنچایز در نظر گرفته است. مسیری که اصلی‌ترین تمرکز خود را روی انتخاب گیمرها قرار داده است. اما باید دید آیا این قابلیت انتخاب می‌تواند باعث تنوع بیشتر مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey شود؟

به گزارش وی جی مگ، یکی از اصلی‌ترین موارد و مشکلاتی که گیمرها با نسخه‌های مختلف سری Assassin’s Creed داشتند عدم وجود تنوع زیاد در مراحل اصلی و ماموریت‌های جانبی بوده است. حال به تازگی وبسایت GamingBolt مصاحبه‌ای را با کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey یعنی آقای اسکات فیلیپس انجام داده است. در همین راستا از ایشان در خصوص وجود تنوع بیشتر در مراحل بازی مذکور سوال شده و فیلیپس در پاسخ اظهار کرده که این مورد مد نظر سازندگان بازی بوده است و آن‌ها سعی کرده‌اند تا دنباله Origins را بهبود ببخشند. تمرکز اصلی این پیشرفت‌ها به انتخاب اختصاص یافته که در عین حال باعث تنوع بیشتر مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey و بهبود طراحی کوئست‌های آن شده است.

«من معتقد هستم ما با تمرکز روی قابلیت انتخاب پیشرفت بزرگی را در بازی اعمال کردیم. در اختیار قرار گرفتن انتخاب و گزینه‌های مختلف، چگونگی تکمیل مراحل، چگونگی تعامل با شخصیت‌های صاحب کوئست و شخصیت‌های دیگر همگی مواردی از این قبیل هستند. زیرا در Odyssey شما برای اولین بار در این سری انتخاب می‌کنید در نقش کدام شخصیت بازی کنید. هر دو تجربه بسیار متفاوتی را منتقل می‌کنند و تعامل کاملی را بین دنیای بازی و شخصیت‌های موجود در داستان برقرار می‌کنند. این مورد در گیم‌پلی بازی نیز به خوبی منعکس می‌شود.»

عوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 10 =