اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از کار کردن Rocksteady روی بازی Justice League

نشانه‌ای جدید از کار کردن Rocksteady روی بازی Justice League

وی جی مگ: در چند وقت اخیر شایعات فراوانی در رابطه با کار کردن Rocksteady روی بازی Justice League به گوش رسیده است. بازی Suicide Squad و ساخت نسخه‌ جدیدی از Batman و حتی عنوان جدیدی به نام Outlaws نیز از دیگر شایعات پیرامون این استودیو هستند.

به گزارش وی جی مگ، مسلم است پروژه بعدی این استودیو به DC مرنبط خواهد بود. با این حال هیچ اطلاعات تایید شده دیگری از این پروژه در دسترس نیست. تا این که به تازگی یکی از اعضای تازه‌وارد Rocksteady توییتی منتشر کرده که به نوعی به Justice League اشاره می‌کند. ادی استابینگتون که به تازگی به عنوان مسئول نظارت کیفی به استودیو مورد بحث اضافه شده در اولین توییتش پس از پیوستن به این استودیو یک فایل Gif که شامل تمامی شخصیت‌های قهرمان و ضد قهرمان DC می‌شد به اشتراک گذاشت. همین موضوع سبب شد تا بسیاری از گمانه‌زنی‌ها به کار کردن Rocksteady روی بازی Justice League اشاره کند.

طولی نکشید که استابینگتون توییت و فایل مذکور را حذف کرده و فایل Gif دیگری را منتشر کرد که در آن تصویر جوناه هیل به چشم می‌خورد. ممکن است از عضو جدید استودیو Rocksteady خواسته شده باشد تا این توییت را حذف کرده تا سبب انتشار اطلاعات غلط نشود. از طرفی دیگر ممکن است این شخص توییت را به دلیل دیگری منتشر کرده و به همین علت این موضوع را نباید تاییدی بر در حال تولید بودن پروژه Justice League به حساب آورد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =