اخبار بازی

نویسنده‌ای جدید به تیم سازنده بازی Overawatch اضافه شد

نویسنده‌ای جدید به تیم سازنده بازی Overawatch اضافه شد

وی جی مگ: نویسنده جدیدی به تیم سازنده بازی Overwatch اضافه شده است. Alyssa Wong خودش اعلام کرد که به این تیم پیوسته است. حالا او عضو یک تیم موفق است که بازی‌ آن‌ها سود بسیار زیادی داشته است.

به گزارش وی جی مگ، Wong در نوشتن داستان‌های تخیلی تجربه دارد و ظاهرا مدت زیادی است که فعال نبوده است. او به خاطر داستان‌هایی که نوشته نامزد دریافت جوایز زیادی شده است. او از سال 2014 تا سالل 2017 نامزد دریافت جوایز Nebula برای بهترین داستان کوتاه، جایزه the Bram Stoker برای داستان کوتاه، جایزه Campbell  برای بهترین نویسنده، جایزه Locus برای بهترین داستان کوتاه و جایزه‌های بزرگ دیگر برای بهترین داستان کوتاه بوده است. او در سال 2015 برنده جایزه nebula و World Fantasy برای بهترین داستان کوتاه شده بود. همچنین در سال 2017 جایزه بهترین داستان کوتاه Locust را دریافت کرده است.

واضح است که کار Wong بسیار عالی است وحالا قرار است با تیم سازنده Ovewatch همکاری کند. آمدن Wong به این شرکت می‌تواند نشانه بسیار خوبی باشد چراکه امکان این وجود دارد که این تیم، یک بازی داستان محور بسازد. با سابقه خوب Alyssa Wong باید منتظر یک عنوان بسیار زیبا باشیم. البته Wong در نوشتن داستان‌های کوتاه مهارت دارد و شاید به همین دلیل با این شرکت همکاری می‌کند تا محتوای جدیدی به بازی Overwatch اضافه شود. باید صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم. Overwatch  یک بازی آنلاین تیراندازی اول شخص است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =