اخبار بازی

هدست واقعیت مجازی Valve Index رسما معرفی شد

هدست واقعیت مجازی Valve Index رسما معرفی شد

وی جی مگ: اوایل امسال بود که کمپانی Valve خبر از کار روی واقعیت مجازی داد و نهایتا امروز هدست واقعیت مجازی Valve Index به صورت رسمی معرفی شد. هدستی که قرار است در تابستان امسال روانه بازار شود. کمپانی Valve در همین راستا اعلام کرده که قصد دارد روی ساخت بازی‌های اختصاصی واقعیت مجازی تمرکز کند.

به گزارش وی جی مگ، هدست واقعیت مجازی Valve Index از دو LCD با وضوح 1440 در 1600 برای هر چشم استفاده می‌کند که به گفته Valve کیفیت بالاتری را نسبت به نمونه‌های OLED ارائه خواهد کرد. این هدست همراه با یک هدفون به دست مخاطب می‌رسد و در طراحی آن از تکنولوگی Base Station 2.0 استفاده شده که نه تنها حرکت در محیط را بهبود می‌دهد بلکه به ارتقا FOV نیز کمک می‌کند.

در زمینه کنترلر هدست Valve از چیزی شبیه به نمونه‌های مشاهده شده در هدست‌های Oculus استفاده می‌کند اما قرار است با کلید‌ها و کارایی بیشتر، امکانات متفاوتی را پیش روی کاربر قرار دهد. در زمینه قیمت Valve اعلام کرده که این باندل کامل این هدست شامل کنترلرها، دو عدد Base Station 2.0 به همراه ست کامل تجهیزات 999 دلار قیمت دارد. این در حالی است که هدست به تنهایی با قیمت 499 و کنترلرها جداگانه 279 دلار قیمت خواهند داشت.

گیمرها می‌توانند هر کدام از Base Station 2.0 را نیز با قیمت 149 دلار خریداری کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دوازده =