اخبار بازی

پیش‌بینی کارشناس‌ها از کاهش سرعت فروش Nintendo Switch

پیش‌بینی کارشناس‌ها از کاهش سرعت فروش Nintendo Switch

وی جی مگ: نینتندو پیش از این اعلام کرده بود هدف آن‌ها در سال مالی 2018 فروش 20 میلیون واحد کنسول Nintendo Switch است که باعث می‌شود مجموع فروش آن تنها دو سال پس از عرضه به نزدیک 40 میلیون نسخه برسد. اما شک و تردیدهای در این رابطه و کاهش سرعت فروش Nintendo Switch وجود دارد که چگونه نینتندو می‌خواهد این کار را انجام دهد.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع زمانی بیشتر توجهات را به خود جلب می‌کند که می‌دانیم لاین‌آپ بازی‌های انحصاری نینتندو به نسبت سال گذشته قوی نبوده و ضرب‌آهنگ لازم را ندارند. این نگرانی به قدری زیاد بوده که تحلیل‌گر این صنعت آقای Atul Goyal که همواره سعی کرده در خصوص نینتندو چشم‌اندازهای مربوط به Nintendo Switch خوش‌بینانه‌ترین تحلیل‌ها را در نظر بگیرد، 10 درصد از میزان فروش هدف در نظر گرفته شده برای این شرکت را کاهش داده و اظهار کرد فروش Switch در سه ماهه گذشته نتوانسته به سطح انتظار خود برسد.

Goyal ادامه داد اگرچه برای طولانی مدت او نسبت به عملکرد Switch خوش‌بین است اما کاهش یافتن سهم فروش از بازار که نینتندو با آن مواجه شده منعکس‌کننده و بازتاب‌دهنده انتظارات بازار از پتانسیل و عملکرد کنسول هیبریدی نینتندو است. «سطح انتظار بازار برای Switch که میزان ارزش سهام آن را نشان می‌دهد با رشد قدرتمند شروع شده و اکنون در سه ماهه گذشته هیج رشدی نداشته است. ما معتقد هستیم فروش‌ ادامه‌دار Nintendo Switch در سال جاری و سال آینده ضعیف بودن عملکرد کنونی Nintendo Switch را به اثبات برساند. اما با توجه به فشار پایداری که در زمینه فروش وجود دارد، شاید انتخاب بازار کوتاه مدت به منظور ایجاد تغییر برای نینتندو انتخاب درستی باشد و شاید فروش سخت‌افزار با رشدی همراه نشود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 16 =