اخبار بازی

چند بازیگر دیگر Mortal Kombat مشخص شدند

چند بازیگر دیگر Mortal Kombat مشخص شدند

چند بازیگر دیگر Mortal Kombat مشخص شدند. نسخه جدید فیلم مورتال کامبت که قرار است در سال 2021 اکران شود در پیش تولید است و هر روز تعداد دیگری از بازیگران این فیلم مشخص می شوند. قبل مشخص شده بود که Raid’s Joe Taslim قرار است در نقش Sub-Zero بازی کند و حالا چند تن از دیگر بازیگران این فیلم نیز معرفی شدند.

وی جی مگ: در چند سال اخیر موفقیت بازی Mortal Kombat باعث شده تا ساخت مجدد فیلمی از این عنوان در دستور کار قرار بگیرد. از همین رو سازندگان در حال انتخاب بازیگران این فیلم هستند و بعد از نقش ساب زیرو حالا چند تن از دیگر بازیگران نیز مشخص شدند. بر اساس گزارش The Hollywood Reporter  چهار نقش Liu Kang, Raiden, Mileena, و Jax بازیگرانشان را شناخته اند.

نقش Liu Kang توسط Ludi Lin که نقش Zack را در  Power Rangers reboot و نقش Murk را در Aquaman بازی کرده ایفا خواهد کرد. بازیگر Supergirl یعنی Mehcad Brooks نقش Jax را بر عهده خواهدگرفت. نقش Mileena را هم Sisi Stringer ایفا میکند و همچنین در مورد ایفای نقش Raiden هم با Tadanobu Asano توافقات انجام گرفته و این بازیگر قرار است بر آن را عهده بگیرد.

همانظور که گفته شد این فیلم قرار است در سال 2021 اکران شود و درجه سنی آن هم از هم اکنون R در نظر گرفته شده و fatalitieی های بازی هم در آن نمایش داده خواهند شد. نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا فیلم سال 1995 را به خاطر دارید؟

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =

  • بله که بیاد داریم. و خیلی هم دوسش داریم. امیدوارم این نسخه بتونه حق مطلب رو ادا کنه و پرچم بازیها رو توی هالیوود بالا ببره