اخبار بازی

بازی واقعیت مجازی Attack on Titan معرفی شد

بازی واقعیت مجازی Attack on Titan معرفی شد

امروز شرکت Koei Tecmo مراسمی را در ژاپن برگذار کرد و بر اساس آن استراتژی‌های این شرکت برای عرضه بازی‌های Playstation VR اعلام شد. البته این بازی‌ها برای دستگاه آرکید واقعیت مجازی Koei Tecmo که با نام VR Sense شناخته می‌شوند عرضه خواهند شد.

VR Sense در واقع از دو روز دیگر کار خود را در دو مدل مختلف در ژاپن آغاز خواهد کرد و شامل شش بازی می‌شود. این دو نسخه با رنگ‌های نقر‌ه‌ای و آبی از یکدیکر تمیز داده می‌شوند. دستگاه آرکید آبی رنگ شامل بازی‌های Sengoku Coaster، 3 Majesty x X.I.P Dream*Liive و Horror Sense خواهد بود. دستگاه آرکید نقره‌ای نیز شامل بازی‌های Super Sengoku Musou، Dead Or Alive Xtreme Sense و Gi Jockey خواهد بود.

در ادامه این مراسم Koei Tecmo دو بازی جدید را برای این دستگاه‌های آرکید معرفی کرد. Attack on Titan و Samurai Warriors برای VR Sense منتشر خواهند شد. در حال حاضر هیچ تاریخ عرضه خاصی برای عرضه این دو بازی اعلام نشده است. باید دید که آیا بعدا نسخه کنسولی این اثر مخصوصا Attack On titan برای PS4 منتشر خواهد شد یا خیر چون VR Sense در واقع دستگاه آرکیدی است که با PS VR ساخته شده.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − سه =