اخبار بازی

Harrison: سیستم cloud در طول زمان کارایی XBOX ONE را افزایش می دهد

Harrison: سیستم cloud در طول زمان کارایی XBOX ONE را افزایش می دهد 1

Phil Harrison، نایب رییس شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سیستم ابری XBOX ONE در طی گذشت زمان آپدیت می شود و عملکرد این کنسول را افزایش می دهد. طبق صحبت هایی که MCV با هریسون داشت، وی گفت:

روشی که شما با آن در کنسول XBOX ONE روبرو می شوید برای حفظ بازار و فناوری های جدید و حفظ محیط زیست است. به طوری که امروزه توسعه ها در حال رشد است و ما با تجربه های جدید و هیجان انگیز روبرو هستیم. ما با استفاده از سیستم ابری کنسول XBOX ONE می توانیم ویژگی های بسیاری را به آن اضافه کنیم. ما می توانیم با سیستم ابری این کنسول عملکرد این کنسول را افزایش دهیم. من فکر می کنم که این پلتفرم بعد از یک مدت طولانی تازگی خودش را حفظ خواهد کرد.

او در مورد ماهیت ابری و دیجیتالی این سیستم افزود:

در واقع این جهان است که به وضوح به سمت دیجیتال در حرکت است. من فکر می کنم که این حرکت یک حرکت توقف ناپذیر است. ما به دیدن جهانی می رویم که حقیقتا دیجیتالی است. اما XBOX ONE برای مردم یک انتخاب درست است. آنها می توانند بازی ها را بر روی دیسک دریافت کنند و یا آنها را به صورت دیجیتالی استفاده کنند. بنابراین کاربران می خواهند از مزایای هر دو روش استفاده کنند.

در XBOX ONE فناوری cloud در بازیهای Titanfall و Forza 5 نشان داده شده است. آیا شما بر اساس این ایده ها به خرید کنسول می پردازید؟

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + نوزده =