اخبار بازی

Uncharted 4 با 60 فریم و رزلوشن 1080p بر روی PS4 اجرا خواهد شد

Uncharted 4 با 60 فریم و رزلوشن 1080p بر روی PS4 اجرا خواهد شد 1

پس از اولین تلاش استدیوی N@ughty Dog برای حفظ 60 فریم بر روی رزلوشن 1080p برای بازی The last Of Us: Remastered، حال نوبت به عنوان بعدی این استدیو یعنی Uncharted رسیده است و این بازی هم همان استاندارد را حفظ کرده است. طی مصاحبه ای که آقای Arne Meyer با سایت Eurogamer داشته است، کار بر روی نسخه Remastered بازی The Last of Us کمک زیادی به آنها در جهت شناخت قدرت های PS4 کرده است.

The Last of Us: Remastered کمک زیادی به ما کرد، چرا که می توانستیم چیز جدیدی بر روی انجین PS4 خود انجام دهیم. چقدر می توانستیم پیش برویم؟ آیا می توانستیم یک بازی با 60 فریم و رزلوشن 1080p بسازیم؟ ما همیشه این استاندارد را در نظر داشتیم اما با افکت هایی که بر روی صفحه طراحی شده بود، 30 فریم و 720p هم خوب بود. اما حال دیگر با پیش روی، به اندازه کافی خوب نیست. حال ما طوری عمل کردیم که با آن چالش هم رو به رو شویم. من فکر می کنم این چیزی است که ما می خواهیم با هر آنچه که این نسل دارد، به جلو پیش ببریم. این نوعی اختیار است که از زمانی که شروع به ساخت انجین PS4 کردیم، به وجود آمده است. وقتی توانستیم با The Last Of Us Remastered به آن نتیجه برسیم، چرا با این بازی نتوانیم؟

اگر چه عناوین قبلی Uncharted به خوبی برای کنسول PS3 بهینه سازی شدند، اما اجرا شدن یک بازی اکشن با 60 فریم یک امتیاز بزرگ است، چیزی که سازنده باید تصمیم بگیرد این است که آیا می خواهد راه رو به جلو را حفظ کند یا خیر؟ در حالی که خیلی راحت تر با گرافیک بالا فروش بیشتری می کند تا اینکه بازی روانتری با فریم ریت بالا باشد.

برچسب‌ها1080p FPS 60 PS4 Uncharted 4