VGMAG Plus

VGMAG PLUS 32


با یک قسمت دیگر از برنامه هفتگی وی جی مگ پلاس در خدمت شما هستیم. در این برنامه به معرفی بهترین مدیای جهت پرکردن اوقات فراقت شما در هفته پیش رو می پردازیم. همراه وی جی مگ باشید با سی و دومین قسمت از برنامه وی جی مگ پلاس. VGMAG Plus 32.

معرفی یک کتاب جالب و خواندنی به همراه یک فیلم سریال زیبا قستمهایی از وی جی مگ پلاس این هفته است که می تواند در ادامه آن را مشاهده کنید. در این شماره یک کتاب بسیار جذاب و خواندنی، یک فیلم قدیمی ولی ارزشمند و بسیار دیدنی و البته متناسب با حال و هوای این روزهای سینمای جهان، یک انیمه بسیار تماشایی و البته با کیفیت به همراه یکی از بازی های بزرگ این روزها که سرو صدای زیادی نیز به پا کرده است و یک بازی موبایلی اعتیاد آور و ریتمیک را برای شما آماده کرده ایم.

کتاب این قسمت نوشته Friedrich Dürrenmatt یکی از نویسندگان خوب رمانهای جنایی و پلیسیست که خواندن آن به علاقه مندان این  سبک رمانها اکیدا توصیه می شود. همچنین در بخش فیلم نیز یکی از فیلمهای جذاب و اکشن سالهای نه چندان دور سینمای آمریکا را برای شما معرفی کرده ایم.این فیلم قسمت اول از سه گانه ایست که دیدن آن برای دوست داران سینمای اکشن و البته جنایی بسیار توصیه شده است. همراه وی جی مگ باشید با وی جی مگ پلاس این هفته. VGMAG PLUS 32.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + یک =

  • خیلی به موقع برگشتید 😎
    فقط بدوید که کلی اخبار و تحلیل نمایشگاهE3 است که بررسی کنید چقدر دلمون برای ویدیوها و پادکست ها
    شوخی های میثم.محمد . جواد تنگ شده :inlove: :-*
    امیدواریم که شرایط دیگه هیچ وقت این طوری نشه که یک موقع وقفه ای در سایت بوجود بیاد

  • تولد تولد دوباره سایت وی جی مگ را بعد از یک وقفه طولانی به میثم و محمد و همه هواداران سایت خوب وی جی مگ تبریک می گم اقا خیلی خوش اومدید برگشت تون را که مصادف شد با شروع تابستان به فال نیک می گیریم کلی ایتم و پادکست و رترو، صندلی داغ…. بچه ها کارتون بیسته

  • اقا شما چرا tokyo ghoul رو پیشنهاد نمی کنید
    از هرچی تاحالا معرفی کردید خدایی قشنگتره

  • اقا بیایید به سایت یک سر بزنید یک دستی رو سر سایت بکشید گناه داره 😥
    ایتم ها اپدیت نمیشن نه نیم ساعتی نه رترویی نه صندلی داغی نه پادکستی نه ویدیو ویژه ای
    چرا دستی کشیدید اقا موتور سایت خاموش روشنش کنید و مثل سابق طوفانی برید
    ….

    • همه مون خیر و صلاح سایت وی جی مگ می خواهیم
      و امیدمان هم بعد از خدا به پدرخوانده سایت(دون میثم 😎 و سردبیرسایت (محمد باراکا 😀 )