نیم ساعت

نیم ساعت گیم پلی بازی ایرانی The Sojourn – وی جی مگ


بازی های ایرانی و نحوه ساختار و کیفیت آنها همیشه مورد بحث و بررسی بوده اند. در تمام این سالها که از عمر ورود این صنعت به کشورمان می گذرد به تعداد انگشتان یک دست بازی هایی را دیده ایم که می توانند در عرصه بازی ها با رقبای خارجی رقابت کنند. و البته امسال شاهد عرضه دو بازی با همین قدرت بوده ایم. اولی بازی فرزندان مورتا که نقد و بررسی و نیم ساعت آن را می توانید در سایت مشاهده کنید. و دومی نیز بازی The Sojourn یا سرنوشت است که نیم ساعت آن را برای شما آماده کرده ایم. پس همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت گیم پلی بازی ایرانی The Sojourn.

این بازی توسط کسانی ساخته شده که بازی های ارتشهای فرازمینی و مگنیس را در کارنامه خود دارند و با یک تجربه مناسب شروع به ساخت بازی جدید خود کرده اند. پس شاید یکی از دلایل موفقیت این بازی و عرضه شدن آن در بازار های جهانی و استقبال از آن تجارب قبلی باشد. البته یکی از از دلایل و قطعا دید بصری و داستان جالب و نگاه خوب سازندگان به این سبک از بازی، در موفقیت آن تاثیر بیشتری داشته.

بازی به صورت اول شخص و در دنیای خیالی شروع می شود و ادامه پیدا میکند. حل معماها بزرگترین چالش این بازیست و داستانی که در طی بازی و بدون کات سین روایت می شود . گرافیگ سل شید که با موتور بازی سازی Unreal Engine پیاده سازی شده و موسیقی مناسب ، از نقاط قوت آن هستند.

The Sojourn برای PS4 و XBOX One و البته Windows عرضه شده و چند روزی از عرضه آن می گذرد. تیم وی جی مگ نیم ساعت و البته بیشتر از نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما آماده کرده تا از دیدن آن لذت ببرید. یک بازی خوب دیگر که ایرانیست. آیا شما این بازی را خواهید خرید؟


در یوتیوب ببینید

به نماشا بنشینید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

17 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =