نیم ساعت

نیم ساعت گیم پلی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts


سال 2017 سومین نسخه از بازی Sniper Ghost Warrior عرضه شد. این بازی آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت و نمرات بسیار پایینی هم از منتقدین و گیمرها دریافت کرد. حالا بعد از 2 سال چهارمین نسخه از این بازی به نام Sniper Ghost Warrior Contracts منتشر شده. طبق رسم گذشته نیم ساعت گیم پلی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts که توسط وی جی مگ برای شما آماده شده است را می توانید مشاهده کنید.

شاید نبود بازی های سبک Stealth-Snipe یک خلا را در بازار ایجاد کرده و تفکری بوجود آورده که هر نوع بازی با این سبک فروش خواهد داشت و مورد استقبال قرار میگیرد. ولی این قضیه اصلا و ابدا درست نیست و نمرات نسخه های قبلی این سری بازی و استقبال ضعیف از نسخه جدید نیز این قضیه را تایید می کند. هب نظر می رسد سازندگان این بازی یعنی CI Games باید تغییراتی بنیادین در این سری بازی ایجاد کنند.

در این نیم ساعت توضیحاتی در مورد منوها و خود بازی و البته گیم پلی آن داده شده. همچنین گوشه هایی از گیم پلی بازی نیز نشان داده شده که امیدواریم برای شما مفید باشد. همراه وی جی مگ باشید.


در یوتیوب ببینید

در نماشا تماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

25 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 12 =

      • میثم همیشه به نسل شما که با آتاری و.. گیم شروع کردید غبطه میخورم لذت و کیف واقعی از گیم نسل شما تجربه کرد نه هم سن و سال های من که با Ps3 باps4گیم شروع کردند بازی های قدیمی یک جورایی حس و حال خاص خودشون دارند که کسایی که آن دوره تجربه کردن می فهمند چقدر ارزشمند و خوبند….

      • شاید به نوعی و از منظری درست بگی. ولی اینم در نظر بگیر که لذت بردن از بازی هر جوری که نگاهش کنی مهمه.
        یه مثال میزنم:
        فرض کن سال 1930 هستیم و اولین سری از اوتومبیلهایی که با بخار کار میکنن تازه اختراع شده. در عرض 20 سال یعنی تا 1950 ماشینهای امروزی اختراع میشن.
        آیا باز هم با ماشینهای بخار کار میکنی؟ و به اونا میگی لذت بخش؟
        در مورد کنسولها هم همینه. فرض کن الان آتاری و ps4 با هم اختراع میشد و عرضه می شدن. شما کدوم رو انتخاب میکردی؟
        حالا ما شانس داشتیم اون موقع با اسپکتروم 64 و آمیگا بزرگ شدیم. بعد آتاری اومد. بعد NES بعد سگا و تا به امروز. اینجوریا نیست.
        از بازی کردن لذت ببر. همین. ;))))

      • اره قبول دارم
        گیم زدن خیلی حال میده و لذت بخش و تقریبا هیچ چیز نمی تونه جایش رو بگیره.

      • اوف حاجی نمی دونستم قبل از اتاری هم کنسول بوده م
        واقعا به میثم خان میشه گفت یک کهنه گیمر

      • میثم از بین همه کنسول هایی که داشتی کدومش بیشتر از بقیه دوست داشتی ؟

  • سلام اقای قربانی . بنظرت سیستم گیمینگ اماده بخرم یا خودم قطعات رو تک تک بخرم بهتره؟ ممنون میشم جواب بدی

  • ولی خدایی هوش مصنوعی واقعا خنگ میخوای اسنایپر الایت ۳و۴ بخصوص ۳😂😂😂
    این سیستم و باد و اینا هم یکم سخت مسکمه بازی رو و در کل تکراریه شدیدا

  • میدونی چیه میثم گرامی، به نظرم این بازی به درد همون بچه نفهم هایی میخوره که فقط بلدن از بازی شون فیلم بگیرن و پول مفت جمع کنن برای مفت خوری
    البته که اونا هرگز نمی دونن که خودشون گیم رو به اینجا کشوندن، در حالی که ساخت بازی های با کیفیت قبل از این استریم و این مزخرف بازیها به شدت با قدرت در انجام بود ( تمامی متال گیر ها خودش مدرکی برای حرفم عه)
    میثم نظرت راجب گیمرای نسل جدید چیه؟ واااااااقعا احساس می کنم اینا از یه کهکشان دیگه اومدن تا با فیلم های بیهوده و وقت تلف کن، ما رو زجر بدن! من که از تماشای این مزخرفات خوشم نمیاد و به نظرم همینا باعث شدن بازی تک نفره این قد کمتر و بی کیفیت تر بشه و شاهد بازیهای مثل اسنایپر باشیم.
    #از_استریمینگ_متنفرم
    #همینا-باعث-شدند-با-چنین-بازی-هایی-مواجه-بشیم

    • به این شدت و حدت نمیشه در مورد این مساله نظر داد.
      به هر حال سلیقه چیزیه که باعث تمایز میشه و نباید باعث تفاخر بشه. اینکه سلایق گیمرهای کم و سن و سال اینجوریه اصلا چیزی نیست که بهش بهش خرده گرفت. نکته مهم تر اینکه تا وقتی به یه کامپیوتر خام برنامه ندی نمیتونی ازش تحیلی و نصب برنامه و اجرای بازی بخوای.
      نسل جدید گیرمها هم همینن. با بمب تبلیغاتی بازی های آنلاین و شوتر و Pay to win روبرو شدن و کمتر به بازیهای فاخر پرداختن. در نتیجه گرایش بیشتری هم دارن. سنشو بره بالا و بازی های بهتری رو ببینن شک نکن تو خیلی مواقع میتونن تحلیلهای اساسی هم انجام بدن و همون بازیهای قدیمی رو که موافقش بودن رو بد بدونن.
      زیاد نباید سخت گرفت.
      آب راه خودشو پیدا میکنه

    • یعنی اگه یکی از من معنی خلط مبحث رو بپرسه من کامنتِ شما رو بهش نشون میدم.آخه استریمر بنده خدا میخواد چه تاثیری روی کوجیما بزاره؟مشکل کوجیما و خیلی از بازی ساز های دیگه این بود که طمع موفقیت تجاری عجیب و غریب راک استار رو کردند و رو آوردند به ساخت بازی های open world با تمرکز روی بخش های آنلاین.مشکل اینه که کوجیمایی که خودش تاثیرگذار و خلاق بود تبدیل شد به یه فرد تاثیر پذیر.تو این نسل دو نفر خیلی من رو نا امید کردند یکی سم لیک بود و یکی هم کوجیما.هر دو هم ویدیو گیم رو با تلویزیون و سینما اشتباه گرفتن.
      در مورد سلیقه گیمر ها باید بگم به مراتب بهتر از قبل شده.شما ببین چه قدر بازی های مستقل و البته متفاوت خوب ساخته میشن و فروش هم میکنند.به همین دلیله که ما الان میتونیم بازی های متفاوتی مثل her story یا Obra dinn رو تجربه کنیم.
      استریمینگ به نظر من یکی از بهترین اتفاقات چند سال اخیر بوده.خیلی از بازی های ناشناخته به کمک همین استریمر ها شناخته شدند و به فروش خوبی هم رسیدند.استریمر ها به همه گیمر ها تو انتخاب بازی کمک کردند تا کسی گول تبلیغات بازی های بزرگ رو نخوره و با چشم باز بازی رو بخره.به علاوه که دیدن بازی کردن خیلی ها برای من واقعا لذت بخشه.مخصوصا اگه بازی کردن هم زمان آقای قربانی خودمون با محمد طالبیان باشه.یادش بخیر،چه قدر با نیم ساعت Mother Simulator خندیدیم!

      • این نظر شماس که میگی تاثیر گذار بوده استریمینگ
        وگرنه اگر یک ذره مطالعه داشته باشید درباره بازی سازها، و از قدیم اخبار گیم رو مطالعه می فرمودید، قطعا متوجه میشدید که بازی های به شدت با کیفیتی قبلا ساخته می شدند و این در حالی بود که پای مسخره بازیا در کار نبود. من تعصبی ندارم رو هیچ بازی ای، ولی همین mgs2 که اوخر تموم ش کردم تو سال 2001 اومد، یعنی موقعی که اصلا نه نینیجایی وجود داشت و نه فورتنایتی. بازی مفاهیمی داره که هیچکدوم از بازیای این نسل نداشتن تا به حال. شاید شما میرید برای پیدا کردن بازیهای ناشناخته استریم و اینا رو دنبال می کنید، وگرنه بازی ناشناخته، ناشناخته است و شما باید بری تو این سایت و تو اون سایت باهاشون آشنا بشید نه با استریم. دلیلی هم که بازیا بیشتر آنلاین شدن اینه که بخاطر همین استریمرها، که شما میگید یکی از اتفاقات خوب هست، خیلیا میرن به جای بازی کردن، بازی می بینند (!) و البته همین افراد هم بعضا (در حالی که بازی هم نکردن و فقط مشاهده کردن) میان بالا تا پایین بازی رو قضاوت می کنن! به نظر من بدترین اتفاق ممکن همین استریمرها بودن که باعث شدن دث استرندینگ و امثال این طلاهای نایاب هر چند سال یه بار بیان نه همیشه.

  • دمت گرم اقا میثم ولی چرا این بازی هیچ سر و صدایی نکرد؟ هر چی که هست به نظر میرسه از نسخه قبلیش بهتره(الان در حال حاضر رو پی سی با 10 نقد 71)

      • درود خدمت آقا میثم عزیز.تحلیلتون تو این نیم ساعت هم عالی بود به خصوص ابتداش که گفتید باهم فقط موزیک گوش کنیم بهتره(((((:مردم رو چی فرض کردن واقعا……من روزانه حدود ۱۰۰گیمر مختلف میان پیشم به جرات بگم ۱۰ نفرشون هم نیستن که بازی و پسندیده باشن.