نیم ساعت

نیم ساعت | Ape out Gameplay


گاهی اوقات بازی های بزرگ در دل بازی های کوچک هستند. بازی هایی که به ظاهر ساده هستند ولی در باطن و بعد از بازی کردن مشخص می شوند از بسیاری از بازی های بزرگ امروزی جذاب ترند. بازی Ape Out یکی از این دست بازی هایست که در این نیم ساعت به آن پرداخته ایم. همراه وی جی مگ باشید.

بازی Ape Out توسط یک تیم دو نفره ساخته شده است. سازنده اصلی این بازی Gabe Cuzzillo است و البته بازی را با کمک Bennett Foddy ساخته است. اگر بازی Getting Over It with Bennett Foddy را بازی کرده باشید احتمالا با اسم Bennett Foddy آشنا هستید. کسی که بازی معروف و اعصاب خرد کن “مرد دیگی” را ساخته است.

بازی Ape Out یک بازی بسیار ساده است ولی در عین حال طراحی و جذابیتهای خاصی در آن دیده میشود که باعث شده این بازی را بسیار خاص کند. متای بازی تا این لحظه 82 است و بازی بسیار مورد استقبال سایتها و منتقدین سرسخت قرار گرفته است. در این بازی در نقش یک گوریل ظاهر می شوید که باید از دست ماموران فرار کند و در این راه با دور زدن موانع و ماموران و یا کشتن آنها  باید به انتهای راه برسید.

این بازی را می توانید روی Windows و البته Nintendo Switch تجربه کنید و آن لذت ببرید. دوربین تاپ دان بازی و نوع درگیریها در بازی به خوبی با یکدیگر مچ شده اند و البته المانهای تصویری بسیار خوب و طراحی هوشمندانه بازی آن را به یک اثر جذاب تبدیل کرده است.

تیم وی جی مگ نیم ساعت از این بازی را برای شما انجام داده است تا از گیم پلی جذاب این بازی لذت ببرید و انجام آن را در برنامه خود قرار دهید. همراه ما باشید با نیم ساعت از Ape out Gameplay.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

20 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =