نیم ساعت

نیم ساعت – Getting Over It with Bennett Foddy

به طور قطع بسیاری از شما دوستان بازی های اعصاب خرد کن زیادی را دیده اید و یا حتی تست و بازی کرده اید. این سبک از بازی ها بدون هیچ دلیل خاصی تولید شده اند تا به طور کامل روح و روان شما را به سخره بگیرند و تاب و تواب شما را در مقابل اعصابی که از شما خرد می کنند تست کنند. یکی از این دست بازی های بازی Getting Over It with Bennett Foddy ست که دیالوگهای کاراکتر داخل بازی به وضوح این مورد را می‌گوید و رسما برای فشار روی روح و روان شما برنامه ریزی کرده است.

داستان این بای خیلی ساده است: یه مرد تا کمر درون یک دیگ است و با پتکی بلند خود را به جلو میراند و باید به مقصد مورد نطر برسد. کنترل شما فقط و فقط با حرکت موس است و هیچ دکمه ای در کار نیست. پتک به زمین و زمان و در و دیوار گیر می کند و شما را به عقب و جلو میراند. تیم وی جی مگ 30 دقیقه وقت خود را در این بازی سپری کرده تا شما دوستانبا این بازی و محیط آن آشنا شوید و اگر اعصابش را داشتید این بازی را انجام دهید. توجه داشته باشید که کنترل این بازی بسیار سخت و اعصاب خرد کن است و در نگاه اول همه چیز راحت دیده می شود. توصیه ما: اگر اعصاب انجام این بازی را ندارید اصلا انجامش ندهید.


دانلود


Getting Over It with Bennett Foddy

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

14 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + سه =

  • ببخشید ولی به نطر من مصداق بارز آشغال،یعنی چی آخه؟نه داستانی نه کوفتی نه کنترل درست درمونی،نه حتی هدفی،ولی دست شما درد نکنه بابت نیم ساعت خیلی خوب بود دورهمیه،درضمن رکورد اسپیدران بازی یک دقیقه و پنجاه و شش ثانیه اس،حتما تو یوتیوب ببینیدش

  • واقعا نتونستم کامل ببینم. زدم جلو. جدا این بازیها مصداق خودزنی مجازیه 😐

    از وی جی مگ خارج میشود و سرچ میکند: “دانلود بازی getting over it”

  • سلام…بازم عالی بود…خسته نباشید واقعا…اعصاب پولادین آقا میثم تحسین برانگیزه وای آخرش دیگه قرمز شده بود معلوم بود دیگه عصبانی شده بود…..آقای طالبیان رو هم بذارید اسپلینترسل بازی کنه :evilgrin:

    این نیم ساعت NFS:Payback چی شد؟؟؟چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟؟؟آلان من گیم پلی هاشو دیدم باهاش حال کردم…حالا بخرم؟؟؟نخرم؟؟؟؟چکار کنم؟؟؟

  • مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررردم از خنده :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • آیتم رو دیدم و واقعا باید بگم خدا قوت آقا میثم 😀
      این بازی رو قبلا حدود 20 30 دقیقه بازی کردم و بعدش کلا پاکش کردم؛ و باید بگم واقعا بازی اعصاب خورد کنی هست. ولی حرف‌هایی که سازنده بازی میزنه تا حدی درسته که شروع دوباره از شروع از اول سخت تره.