نیم ساعت

گیم پلی بازی Dirt 5


چهاردهمین عنوان از سری بازی های Colin McRae Rally و هشتمین عنوان از این سری که اسم Dirt را در خود دارد، با نام Dirt 5 چند روزی هست که منتشر شده است. این بازی دقیقا ششم نوامبر برای کنسولهای نسل هشتم یعنی PS4 و XBOX One و البته PC منتشر شده است.

بازی Dirt 5 با رویکردی آرکید گونه و به دور از شبیه سازی های خاص کمپانی Codemasters تولید شده که البته با سری های قبلی خود تفاوتهای عمده ای را شامل شده است. اگر نفد و بررسی بازی Dirt 5 را در این لینک خوانده باشید متوجه منظور ما خواهید شد.

همانطور که گفته شد این بازی برای نسل هستم و PC‌ منتشر شده است که البته برای کنسولهای نسل نهم یعنی PS5 و XBOX SX نیز در دسترس خواهد بود. حدود 40 دقیقه از گیم پلی بازی Dirt 5 را برای شما آماده کرده این تا اگر قصد خرید این بازی را دارید راحت تر تصمیم گیری کنید.

همراه وی جی مگ باشید با گیم پلی بازی Dirt 5 بر روی Playstation 4.

در یوتیوب ببینید

نماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 1 =

  • من یه بازی با نام Drive Club دارم که شبیه این بازی ولی سخت تر از این بازی است که بعضی اوقات مجبور هستید در پیچ های تند جاده، دکمه ترمز دستی و دکمه ترمز اتومبیل روی دسته را با هم بزنید.

  • سلام.اقا میثم من اخرین بازی ریسینگ که انجام دادم need for speed rivals بود و تا حالا dirt بازی نکردم.اینکه می گید ارکید هست ایا کنترل ماشین شبیه نید فور اسپیده؟یا از اون هم اسونتره؟