نیم ساعت

نیم ساعت از گیم پلی A Plague Tale Requiem


سال 2019 بود که بازی A Plague Tale: Innocence  عرضه شد و هم اکنون بعد از سه سال نوبت به عرضه نسخه دوم این بازی یعنی A Plague Tale Requiem رسید. داستان این بازی روایت دنباله داریست از بازی قبلی که حوادث را شش ماه بعد از اتفاقات نسخه قبلی نشان می‌دهد.

بازی A Plague Tale Requiem یک بازی action-adventure survival horror stealth است که توسط  Asobo Studio ساخته شده و توسط  Focus Entertainment منتشر شده است. همانطور که گفته شد داستان بازی در ادامه نسخه اول این بازیست و حوادثی را بین سالهای 1346 تا 1353 و در جریان طاعون سیاه اروپا نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است این طاعون سیاه که به مرگ سیاه نیز معروف است بین 75 تا 200 میلیون نفر را در اروپا و آفریقای شمالی به کام مرگ کشید و از آن به عنوان مرگبارترین پاندمی یا بیماری همه‌گیر در دنیا نام می‌برند.

بازی A Plague Tale Requiem برای پلتفرمهای Nintendo SwitchPlayStation 5Windows و البته Xbox Series X/S و در تاریخ 18 اکتبر 2022 (بیست ششم مهر) عرضه شده است. طبق تمامی آیتمهای نیم ساعت قصد داریم نیم ساعت یا کمی بیشتر از گیم پلی بازی را برای شما نمایش دهیم تا ببینید این بازی شما را جذب می‌کند یا خیر.


همراه وی جی مگ باشید با آیتم نیم ساعت بازی A Plague Tale Requiem.


در یوتیوب تماشا کنید

نماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + هجده =

  • میثم کانال یوتوبی برای خودت نمیزنی ،بزنیم به تخته قیافه خوبی که داری سرزبونم که رو خیلی ها سری ،اطلاعات گیمی که دری نزدیک ده سال که تو کار سایت و اخبار و بررسی گیم…حاجی اگه روزی کانال یوتوب بزنی میترکونی کیانا خانوم هم بعضی موقع ها بیار تو ویدیوهات دو نفری جذاب تر هم میشه هم یک درامدی میشه برای ادامه سایت وی جی مگ 🌺👍

    • والا علی جان زیاد تو نخش نیستم. همین سایت رو میبرم جلو . شاید یه سری ویدئو ها رو بزارم فقط یوتیوب برای کسب درآمد. یه سری برنامه داریم. ببینم چی میشه. فعلا که اینترنت رو هواست.

      • اره اقا میثم خدا بزرگ سایت رها نکن ویدیو ها رو فقط بذار یوتوب دیگه حالا دیگه یوتوب مثل قدیم نیست که کسی نمی اومد همه دیگه یک اکانت یوتوب دارن .اون دوره که مدیر سایت بودی محمد طالبیان و جواد ،علی ذاکری …هم بودن یکی از دوره های خیلی موفق سایت وی جی مگ بود پادکست ها به موقع ،ایتم های ویدیویی تاپ تن و اخبار هفته تنه به تنه سایت های قدری مثل زومجی و گیمفا می زدید تازه بدون اسپلنسر و تبلیغات خاصی 😎ایشالا این مشکلات هم حل بشه پ قدرت از قبل ادامه بده 💪👍

  • سلام و خسته نباشید.اول اینکه خیلی خوشحالم بعده مدتها دوباره یه نیم ساعت رفتید دلتنگتون بودیم انشالله پرانرژی و پر برنامه و بهتر از همیشه به فعالیتتون ادامه بدید.دوم اینکه این بازی قسمت اولش خیلی عالی بود هرکسی تجربه نکرده حتما بازیش کنه و مطمئنا قسمت دومش هم عالی خواهد بود از دستش ندید.همیشه موفق و پیروز باشید