نیم ساعت

نیم ساعت بازی Beyond Two Souls

نگاهی که انسان به متافیزیک و اتفاقات ماورایی دارد همیشه دست خوش ساخت فیلم ها و بازی ها بوده و کارگردانان بسیاری از این مطلب جذاب و بعضا ترسناک استفاده کرده اند. یکی از این کارگردانها که در صمعت بازی فعالیت می کند David Cage است که با دو بازی Beyond Two Souls و Heavy Rain بسیار معرف حضور اهالی گیم هست و یکی از بازیهای رایگان PS Plus در این ماه بازی Beyond Two Souls است. با نیم ساعت بازی Beyond Two Souls همراه وی جی مگ باشید.

چند روز تا عرضه بازی Detroit Become Human باقی مانده و این بازی در تاریخ بیست و پنجم ماه مه(می) برای PS4 عرضه می شود و از همین رو سونی تصمیم گرفت به مناسبت عرضه این بازی در این ماه یکی از بازی های رایگان PS Plus را بازی Beyond Two Souls قرار دهد. حتی دموی کوتاهی از بازی Detroit نیز منتشر شد که شباهت های زیاد Detroit را به ساخته های قبلی David Cage نشان داد و نیم ساعت نسخه دموی این بازی را نیز می توانید در سایت وی جی مگ مشاهده کنید. با این حال عرضه رایگان یک بازی انحصاری دیگر از Sony بسیار جذاب است.

بازی Beyond Two Souls داستان دختریست که در واقع به همراه موجودی زندگی میکند که کسی او را نمیبیند و یا حس نمیکند ولی از دوران کودکی همراه اوست و به حرف او گوش میکند و میتواند با کنترل آن موجود به خواسته های خود برسد. شما در نقس این دختر و گاها در نقش آن موجود ماورایی در بازی دست به انجام کارهایی میزنید که از شما خواسته شده. و درنهایت اتفاقات عجیب و ادامه داری برای شما می افتد.

بازی Beyond Two Souls در سال 2013 برای PS3 عرضه شد و بعد از دو سال با عرضه PS4 برای این کنسول نیز عرضه شد. این بازی توسط Quantic Dream ساخته شده و کارگردان آن David Cage است که این روزها حواشی زیادی برای وی به وجود آمده و Quantic Dream و او متهم به سواستفاده و بدرفتاری نسبت به کارمندان خودشان شده اند. تیم وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی بازی Beyond Two Souls را برای شما انجام داده است با حال و حوای بازی های دیوید کیج بیشتر آشنا شوید. همراه وی جی مگ باشید.


دانلود


در یوتیوب تماشا کنید


نیم ساعت بازی Beyond Two Souls

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − ده =

  • اقای میثم قربانی … خیلی عشقی ولی دور از شوخی مرسی از خودت که برنامه هارو باحال میکنی با کاراتون …. XD

  • سلام.
    خیلی آیتم خوب و فانی بود. شروع محمد طالبیان که عالی بود :rotfl: ایول :yes:

    نمیدونم بخاطر کمبود هاست و فضا و غیره‌است که ویدئوها رو تو خود سایت آپلود نمی‌کنید یا بخاطر بالا رفتن بازدید ویدئو‌هاتون تو آپارات. ولی قبلا گفتم، باز هم میگم: پلیر آپارات واقعا افتضاحه، نماشا از اون افتضاح‌تر و مزخرف‌تر.
    من با چیزشکن میرم یوتیوب ویدئو‌هاتون رو میبینم، خیلی راحت‌تر تا اینکه بخوام با پلیر آشغال آپارات ببینم.
    خیلی این پلیر آپارات رو اعصابه (با توجه به اینکه اکثر محتوای سایت شما در قالب ویدئو هست) همش لگ میخوره. خواهشا یه فکری به حالش بکنید.

    • نمیتونیم کاریش بکنیم. تنها سایتی که https هست و پلیرش هم روی سایت ما پخش میشه همون اپاراته.
      فعلا نمیتونیم کاریش بکنیم. توی تماشا هم اپلود میکنیم. میتونید چنل تماشا رو دنبال کنید.

  • مرسی از تولید این نیم ساعت خیلی زحمت کشیدید … ولی واقعا شاهکار های دیوید کیج زبالن ؟! واقعا چطور به خودتون اجازه میدید به beyond two souls که از نظر خیلی ها از جمله خودم یکی از بهترین walking simulator ها هست بگید زباله!؟ من واقعا سایتتون رو دنبال میکنم و لذت میبرم ازش ولی بعضی کاراتون ادمو میرنجونه جناب ! درضمن به اقای میثم قربانی بگید برای ابتدای برنامه شب قبل کمتر تو نمک خیس بخورن … GG

    • باشه. کاملا مشخصه که شما از دنبال کنندگان سایت ما هستی.
      رعایت میکنیم از این به بعد. شخصا تو نمک خیس نمیخورم چون نمیشه. میرم تو آب نمک خیس میخورم.. GG

    • دوست عزیز!!!صرفا حرفایی که تو ویدئوها گفته میشه جنبه فان و سرگرمی تا من و شما سرمون گرم شه و کمتر خسته بشیم!!!!!حالا شما چرا ناراحت شدی نمیدونم….

      در مورد آقای قربانی من هیچی نمیتونم بگم چون ایشون از نظر من خیلی عالی هستن و از این بهتر نمیشن…شما هم میتونستی نظرت رو با احترام بیان کنی…

      • والا :yes:
        اتفاقا آقا میثم خیلی با نمک و شوخی هاش هم خیلی باحال : :inlove:
        انتظار نداری که پادکست خیلی خشک…. اجرا کنند

  • عالی :yes:
    آقا نیم ساعت بازی های خاطره انگیز قدیمی را حتما در کارتون قرار بدید بازی های زیادی هستند که میشه نیم ساعتشون برید
    1متال گیر فانتوم پین
    2هیتمن
    La noir 3
    GtaV4
    Twested metal 5
    ……

  • سلام…اقا میثم درسته بازی جدید نیومده ولی تا میتونید نیم ساعت برید حتی شده بازیای قدیمی تر…

    آقا میثم اوضاع سایت چطوره؟؟؟کاربرا و بازدیدها و…. از وضع کامنت ها و نظرات بازدیدها و… راضی هستین؟؟؟
    از الان دارم میگم که اگه تصمیم به تعطیلی و اینجور چیزا بگیرید به قول جناب خان پامیشم میام تهران می پُکُنمتون….
    با این وضع نویسنده ها و آیتم هایی که میرید و کاربرا سایت گیم بهتر از شما نیست….با وی جی مگ تا همیشه :inlove:

    • اوکی. برسیم میریم.
      اوضاع سایت بد نیست. خدا رو شکر.
      ما تصمیمی بر جمع کردن سایت نداریم. حتی اگر شب و روز برما گلوله بارد.
      خودمون تقریبا مطمئنیم که از نظر محتوا و کارکرد و یه سری چیزا اگر اول نباشیم جزو یکی دو سایت اولیم. ولی سایتهای دیگه یا پول دارن یا یه سری مسائل دیگه که اصن بی خیال…. گیم چه خبر؟ :yes: :yes: :yes:

      • والا گیم هم خبر خاصی نیست…با توجه به قیمت ها که نمیشه بازی نگه داشت…بازی میگیرم تموم که شد میفروشم یکی دیگه میگیرم…بازی خاصی هم البته فکر کنم بیاد حالا حالاها…دیترویت هم که با زمان گیم پلی 8تا10ساعته ای که کیج گفته داره فکر کنم نمی ارزه سیصد و خورده ای براش خرج کنم…فعلا منتظر E3 تا ببینیم چی میشه…