نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Dead by Daylight


یکی دیگر از بازی‌هایی که در ماه جاری برای کاربرهای PS Plus رایگان شد، Dead by Daylight است. عنوانی کاملا آنلاین و یک بر علیه چهار که با ساختار متفاوت خود می‌تواند نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند. در جریان گیم پلی Dead by Daylight یکی از گیمرها نقش قاتل یا شکارچی را برعهده گرفته و چهار گیمر دیگر کنترل شخصیت‌هایی را برعهده می‌گیرند که باید از محیط بازی فرار کنند. بازی Dead by Daylight در حال حاضر نمونه‌های مشابهی همچون Friday the 13th را رقیب خود می‌بیند اما اکنون با رایگان شدن آن می‌توان انتظار داشت که دیگر رقبا حداقل روی PS4 آنچنان حرفی برای گفتن در مقابل ساخته Behaviour Interactive نداشته باشند.

نکته‌ای که باعث شده بازی Dead by Daylight با وجود پیروی کردن از ساختار یک برعلیه چهار جذابیت بالایی داشته باشد، تعادل آن میان دو نقش تعریف شده برای تجربه بازی است. با تجربه گیم پلی بازی Dead by Daylight متوجه می‌شوید که لزوما شکارچی هرچند تنها شخصیت با قابلیت حمله است اما برتری زیادی نسبت به چهار گیمر دیگری که باید جان خود را نجات دهند، ندارد. هر کدام از شکارچی‌ها قابلیت‌های خاص خود را به همراه داشته و تجربه بازی با هرکدام چالش‌های مختلفی را به همراه دارد. در مقابل کسانی که در جریان بازی Dead by Daylight یکی از چهار شخصیت دیگر را انتخاب می‌کنند هرچند هیچ ابزاری برای دفاع از خود ندارند اما می‌توانند به صورت سوم شخص بازی را تجربه کرده و البته سرعت بیشتری در حرکت نسبت به شکارچی دارند.

در مقابل اما گیم پلی Dead by Daylight‌ زمانی که یکی از شکارچی‌ها را انتخاب می‌کنید به صورت اول شخص دنبال شده و از این نظر محدودیت‌هایی را برای مخاطب به وجود می‌آورد. یکی از عواملی که معمولا تاثیر مستقیمی در موفقیت بازی‌های آنلاین دارد، تعداد مخاطب است و با رایگان شدن بازی Dead by Daylight برای کاربرهای PS Plus شرایطی فراهم شده که می‌توانید طی آن بعد از ورود به بازی، سریعا یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کرده و با دیگر گیمرها بازی را تجربه کنید. مسئله‌ای که به بهبود تجربه اصلی  Dead by Daylight کمک به‌سزایی کرده.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

محمد طالبیان

محمد طالبیان

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 7 =

  • سلام بازم از این بازی بزارید ولی یه سری سوتی داشتید که بنظرم قبل بازی درباره شخصیت هاش تحقیق کنید 🙂

  • سلام وقت بخیر در صورت امکان میشه یه مقاله یا یک ایتم ویدیویی درباره انتشار بازی بر روی استیم و شبکه ps4 بگید که چطور میشه تحریم هارو دور زد بازی ساز مستقل هستم علاقه ای به ساخت بازی برای موبایل و انتشار روی سرویس های داخلی ندارم میخوام خروجی pc رو انجام بدم علاقه ای هم به کار با بنیاد ندارم چند بار زنگ و ایمیل زدم بهشون کمکی راستش نمی کنن اگه میتونید یه ایتم بسازید بگید ما چطور این تحریم هارو دور بزنیم با تشکر از سایت و ایتم های خوب تون از جمله نیم ساعت و تاپ تن …

  • نيمه ى دوم نيم ساعت (از بعد از اون خفت تو كمده) ديگه آقاى طالبيان حسابى رفتن تو نقش هانتر?
    انصافا هم بهشون ميومد?