نیم ساعت

نیم ساعت – گیم پلی بازی The Crew 2 (Open Beta)

یکی از بازی های پر سر وصدای Ubisoft در سال 2014 بازی The Crew بود. این بازی با نمایش ها و هایپهایی که داشت توسط یوبی سافت معرفی شد و با توجه به مواردی که در سال 2014 برای این بازی نشان داده شد توقع یک بازی بسیار جذاب و موفق از آن می رفت که اصلا اینگونه نشد. حال یوبی سافت با عرضه Crew 2 قصد جبران مافات دارد و امیدوار است که این نسخه که ادامه ای برای نسخه اول است بتواند نظر منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند. با نیم ساعت از گیم پلی بازی The Crew 2 (Open Beta) که به مدت سه روز و قبل از انتشار نهایی در دسترس گیمرها قرار گرفته بود همراه وی جی مگ باشید.

بازی The Crew 2 قرار است در تاریخ 29 June برابر با هشتم تیرماه عرضه شود و برای کنسولهای نسل هشتم و ویندوز در دسترس خواهد بود. البته نینتندو سوییچ را فاکتور بگیرید چون این بازی برای Switch منتشر نمیشود. داستان و پلات کلی بازی همانند نسخه شماره یک است ولی یوبی سافت قول این را به کاربران داده تا تجربه بصری بهتری نسبت به نسخه اول داشته باشند و همچنین با بهبود رابط کاربری بازی و نحوه تعامل گیمر در بازی قرار است ضعفهای نسخه قبلی برطرف شوند. البته یکی از موارد بزرگ ضعف در نسخه شماره اول سرورهای این بازی بودند که یوبی سافت قول بهتر شدن آنها را نیز داده است.

در Crew 2 شما به عنوان یک راننده ناشناخته می توانید کنترل انواع ماشینها و یا هواپیماهای آکروباتیک و قایقها را به دست بگیرید و در مسابقات شرکت کنید. داستان بازی کاملا غیر خطی ست و گیمر می تواند هر ایونت یا مسابقه ای که مد نظرش است را با توجه به توانایی هایش در آن شرکت کند و به پایان برساند. همچنین در Crew 2 بخش Co-Op نیز قرار داده شده است که گیمر می تواند به همراه دوست خود به انجام آن بپردازد و یا اینکه به همراه هوش مصنوعی در برخی مسابقات شرکت کند. تیم وی جی نگ نیم ساعت از گیم پلی این بازی را در Open-Beta برای شما انجام داده است تا با این بازی بیشتر آشنا شوید. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی The Crew 2 (Open Beta).


دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 13 =