نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Trials Fusion


دومین بازی مهم رایگان این ماه اشتراک PS Plus آخرین قسمت از مجموعه ساخته‌های استودیو RedLynx یعنی بازی Trials Fusion است. اثری که قرار گرفتن آن در فهرست بازی‌های رایگان PS Plus همراه شد با معرفی قسمت جدیدش که تحت عنوان بازی Trials Rising شناخته می‌شود. بیش از چهار سال از انتشار اولیه این بازی روی PS4 گذشته اما همچنان می‌توان نکات قابل توجهی را در آن پیدا کرد. از مسابقات همیشگی این مجموعه گرفته که همچنان جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد تا نکات تصویری که به افزایش هیجان بازی کمک کرده‌اند. با نیم ساعت از گیم پلی بازی Trials Fusion همراه ما باشید.

در این قسمت از مجموعه Trials سازندگان بازی توجه ویژه‌ای به گرافیک داشته و سعی کرده‌اند با قرار دادن المان‌های محیطی جالب و تاثیرگذاری آنها در مسیری که پیش روی گیمر قرار می‌گیرد کمی با روند استاندارد گذشته فاصله بگیرند. مسئله‌ای که هرچند در ابتدای تجربه Trials Fusion جذابیت‌های جدیدی را برای مخاطب قدیمی این مجموعه به همراه دارد اما بعد از مدتی تبدیل به عاملی جانبی می‌شود که بود یا نبودش تاثیر آنچنانی را در تجربه کلی بازی ندارد.

با این حال تمامی این توضیحات از ارزش‌های کلی بازی کم نکرده و بازی Trials Fusion در زمان انتشار موفق شده متوسط امتیاز 79 و 80 را روی دو پلتفرم PS4 و Xbox One به خود اختصاص دهد. این در حالی است که همچنان موفقیت این بازی در زمینه مالی ادامه داشته و Ubisoft به عنوان ناشر بازی Trials Fusion در سال 2015 اعلام کرده بود که این اثر موفق به تجربه فروشی 1.7 میلیون نسخه‌ای شده. آماری که مطمئنا با گذشت سه سال افزایش پیدا کرده و نشان می‌دهد که Trials Fusion حداقل از دید جذب مخاطب، کار خود به شکل مناسبی انجام داده. در حال حاضر استودیو RedLynx همچون نسخه‌های قبلی روی بازی Trials Rising کار می‌کند که قرار است برای PC، PS4، Xbox One و البته اولین‌بار در تاریخ این مجموعه Nintendo Switch در سال 2019 عرضه شود.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =

  • دانیال نوروزی از نیکای روزگار خیلی حال کردم در وی جی مگ
    مبینمش 😎 😎 :-* :inlove: :inlove: پرچمت بالاست برادر :yes:
    یادمه در گیمفا با رسول خردمندی و حامد افرومندو… یک تیم قوی را تشکیل داده بودید و رتبه الکسا گیمفا را خیلی پایین اورده بودید
    یعنی وقتی از گیمفا رفتی گیمفا خیلی افت کرد دانیال خیلی از این سایت به اون سایت تا حالا جابه جا شدی فکرکنم شش یاهفت سایت تا حالا عوض کردی گیمفا. زومجی.تک شات .زومیت…… دیگه کاشکی در این جا بمون پیش برو بچه های گل وی جی مگ 😥 😥

  • ترکیب ذاکری-نوروزی برای این بازی خیلی جواب بود کلی خندیدیم. این ترکیب جون میده برای بازی getting over it. جان من یه نیم ساعت دیگه از این بازی برید روحمون تازه شه. ۱۵ دقیقه علی ذاکری و ۱۵ دقیقه دانیال نوروزی بازی کنن با نریشن میثم قربانی در بک گراند!

  • البته بماند که هیچ موقع به اندازه الان وضعیت مون خراب نبوده در عرض دو سه ماه دلار دو برابر شده کنسول 500گیگ شده 2600 بازی شده 830 هزار تومان بازار منفجر شده…..
    ورشکست شدیم رفت …..

  • به طرز مشکوکی آیتم هاتون وقتی به کنکور نزدیک شدیم زیاد شده…فکر کنم وی جی مگ با سازمان سنجش قرارداد پارتنرشیپ بسته که نیم ساعت زیاد بدن ما از کار و زندگی و درس بیفتیم تا سال بعد هم کنکور شرکت کنیم پول بدیم به سازمان سنجش 😀 😀 😀

    دوستان بنده فردا کنکور تجربی دارم…اگر نکته ای ترفندی چیزی دارید بگید خوشحال میشم استفاده کنم :evilgrin:

    Tips And Tricks

  • اقا دمتون گرم خیلی خندیدم
    خودتونو ناراحت نکنید برا red dead
    بالاخره کلیه رو برا همین روزا گذاشتن
    خدابزرگه