نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی We Happy Few


چند روز بیشتر از عرضه جدیدترین ساخته استودیو Compulsion Games نمی‌گذرد در همین راستا تصمیم گرفتیم جدیدترین قسمت از آیتم‌‎های نیم ساعت را به گیم پلی بازی We Happy Few اختصاص دهیم که برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر شده. بازی که ناشر نسخه Xbox One آن مایکروسافت است و انتشار دیگر ورژن‌ها را کمپانی Gearbox برعهده گرفته. با توجه به اینکه استودیو Compulsion Games توسط مایکروسافت خریداری شده این آخرین بازی آنها به شمار می‌رود که برای پلتفرم‌هایی جز محصولات مایکروسافت منتشر می‌شود. با نیم ساعت از گیم پلی بازی We Happy Few همراه ما باشید.

همان‌طور که در نقد این بازی نیز توضیح دادیم گیم پلی بازی We Happy Few ترکیبی از ژانر Survival و نقش آفرینی با المان‌های اکشن است. اثری که در ابتدا قرار بود تنها خصوصیات ژانر Survival را به همراه داشته باشد اما نهایتا با توجه به بازخوردهایی که از گیم پلی بازی We Happy Few در نسخه Early Access گرفتند، تصمیم بر این شد تا برخی المان‌های دیگر ژانرها نیز به چارچوب آن وارد شود. در نهایت با تماشای گیم پلی بازی We Happy Few متوجه می‌شوید که آن چیزی که سازندگان وعده داده بودند و با نمایش‌های مختلف سعی در القای آن داشتند، در جریان اصلی بازی به خوبی پیاده سازی نشده و مشکلات و ضعف‌های بسیاری در گیم پلی بازی We Happy Few وجود دارد.

این اثر اول شخص که تمرکز خود را روی مبارزات تن به تن گذاشته شاید از دید نکات مثبت تنها به داستان و البته طراحی هنری کار خود را خلاصه کند و در دیگر قسمت‌‌ها به خصوص گیم پلی با مشکلات بسیاری روبرو است. از همان ابتدای شروع گیم پلی بازی We Happy Few متوجه می‌شوید که تبلیغات این اثر تاحدودی سعی در گمراه کردن مخاطب داشته‌اند و خبری از یک روایت سرراست در زمینه داستان نیست و گیمر برای پیشروی باید نه تنها به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف و ساختن وسایل مختلف به وسیله آنها توجه داشته باشد بلکه نیاز دارد بخشی از توجه خود را به اجزای مختلف محیط اختصاص داده و نه تنها داستان را از طریق برقراری دیالوگ با دیگر شخصیت‌ها متوجه شود بلکه پیشرفت در بازی را نیز از این طریق ساده‌تر کند.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 11 =

  • سلام خدمت بچه های وی جی مگ و خسته نباشید میگم بهتون دمتون گرم.بخصوص به محمد طالبیان و میثم قربانی عزیز با این آیتم های نیم ساعتتون که عالین.من هر روز چک میکنم سایت رو ببینم آیتم گذاشتین یا نه.لطفا از بازی های اواسط نسل به قبل هم نیم ساعت برین و از فارکرای 3کلاسیک ادیشن و ارزش خرید اون با این قیمت های فضایی رو پی اس4 . زیر یکی از پست های اینستا هم ازتون درخواست کرده بودم حالا دیدین یا نه ولی خواهشا برین این آیتم رو.بازم دمتون گرم.

  • پس از خرید دمبله توسط بارسلونا، خرید استودیوی Compulsion توسط مایکروسافت رو میشه نامزد بدترین خرید یک دهه اخیر دونست