نیم ساعت

نیم ساعت – گیم پلی Gotham Knights

بیست و یکم اکتبر بود که بازی Gotham Knights منتشر شد و حالا فرصتی پیش آمده تا در یک آیتم نیم ساعت دیگر نگاهی به نیم ساعت یا بیشتر از گیم پلی Gotham Knights آنهم به صورت اجمالی داشته باشیم. طبق رسم آیتمهای نیم ساعت به گیم پلی ابتدایی بازی می‌پردازیم تا ببینیم این بازی می‌تواند گیمر ها را به خود جذب کند یا خیر.

داستان این بازی به دوران پس از مرگ بتمن می پردازد و زمانی را نشان می دهد که بت‌من مرده و شهر گاتام باز هم درگیر جنون و خرابکاری شده و 4 نفر از قهرمانان DC می‌خواهند کار بت‌من را انجام دهند. در این بازی هر چهار کاراکتر با قابلیتهای مختلف قابل بازی هستند.

Gotham Knights یک بازی سوم شخص و اکشن و نقش آفرینیست که توسط WB Games Montréal ساخته شده و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر می‌شود.

همراه وی جی مگ باشید با گیم پلی Gotham Knights

در یوتیوب ببینید

نماشا کنید

در آپارات ببینید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 4 =

  • .چرا کسی نظر نذاشته؟العجیبً جداٌ…
    درباره بازی نظری ندادین عمو میثم،بنظرم خیلی داغون بود این نسخه بتمن.کارتونی و تخیلی شده بود دیگه اون فاز دارک و جدی رو نداشت مثل نسخه های قبلی..حدس میزنم راک استدی چند سال رفته بودن تفریح و صفا بعد اومدن سریع سریع این بازی رو ساختن بدون دقت نتیجه این شد.کاش به جای دوتا بازی یه دونه درست حسابی میدادن