نیم ساعت

نیم ساعت گیم پلی بازی A Way Out

مدت زمان زیادی ست که یک بازی ساخته نشده که گیمر را در اجبار بازی کردن با همراه قرار دهد. با عرضه A Way Out این زمان سپری شد و شما با یک بازی روبرو هستید که حتما و حتما باید به صورت دونفره انجام شود. یا به صورت آنلاین و یا به صورت آفلاین حتما به شخصی برای همراهی نیاز دارید. در ادامه با نیم ساعت گیم پلی بازی A Way Out همراه وی جی مگ باشید.

بازی A Way out حدود یک هفته پیش توسط EA منتشر شده و سازنده آن Hazelight Studios است. این استودیو که Josef Fares کارگردان این بازی مدیریت آن را بر عهده دارد Brothers: A Tale of Two Sons را نیز در کارنامه خود دارد.

تیم وی جی مگ نیم ساعت اولیه از گیم پلی این بازی را برای شما انجام داده است تا اگر مایل به خرید این بازی هستید قبل از خرید بیشتر و بهتر با آن آشنا شوید. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت A Way Out.




نیم ساعت گیم پلی بازی A Way Out

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + دو =

  • با عرض سلام و خسته نباشید…آقا این نیم نگاه هارو بنظرم با 2ویدئوی -18و+18منتشر کنید 😀 ….جوزف فرس هم فحش و بد وبیراه میده به اسکار در حالی که بازی خودش…..{از اول تا آخر بازی بهم فحش میدن اینا :disdain: }

    نیم ساعت فارکرای 5 برنامه ای براش دارید یا نه؟؟؟البته ما منتظریم ارزون شه لامصب آخه چرا 300تومن؟؟؟همین A Way Out که 30دلاره رو میدن 220-230…چرا آخه؟؟؟خدا به خیر بگذرونه قیمت God Of War رو…از یه فروشنده ی شریف پرسیدم گفت روز اول زیر 400گیر نمیاد…(واقعا زحمت میکشن این دوستان….) :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • عالی بود 😯 :yes: :yes:
    فقط اگر بشه تایم نیم ساعت ها را افزایش بدید مثلا 45دقیقه و بیشتر خیلی خوب میشد چون میم ساعت خیلی کم تا می خواهیم گرم بشیم ویدئو تمام :inlove: :inlove: