نیم ساعت

نیم ساعت – Call of Duty WWII

شاید به جرات بتوان گفت که بعد از سالها سری COD به اصل خود کمی و فقط کمی نزدیک شده و با عرضه بازی WWII توانسته چیزی باشد فارق از کپی کاریها و سری کاری های چند سال اخیر. این بار با بازی ای روبرو هستیم که به جنگ جهانی دوم برگشته است و میخواهد خود را ثابت کند. تکنیکها نسخه های قدیمی در این بازی استفاده نشده اند که این بازی را کاملا قدیمی جلوه میدهد. البته هنوز هم تا رویای گیمرها و خصوصا پیرمردهای گیمر بسیار فاصله دارد ولی با این حال جذابیت این نسخه از نسخه های قبلی خصوصا دو نسخه Infinite Warfare و Advanced Warfare بسیار بیشتر است. نیم ساعت از گیم پلی اولیه این بازی را برای شما دوستان انجام داده ایم تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.

“نکته: متاسفانه در ویدئو کپچر شده از بازی مشکلی کوچک در صدا وجود دارد که از شما دوستان عذر خواهی می کنیم”



میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =

  • راستی از یکی شنیده بودم هنوز سرور نداره،یعنی موقع آنلاین بازی یکی از پلیرها میشه host و بقیه پلیرها به اون پلیر متصل میشن.درسته این؟

  • دوستان اگه میشه یه راهنمایی بکنید بنظرشما ارزش خرید نسخه استیم داره یا کرکی بهتره؟
    راستش بتاش رو بازی کردم بدور از مشکلات لگی که داشت از بازیش خوشم اومد
    ممنون میشم راهنمایی بکنید

  • من همیشه به سری کال اف حال کردم به غیر از IW-AW-BO3 یکی از خوبی های کال اف نسبت به بتل حس کشت و کشتار خوبی به پلیر میده که فقط دوست داری خون و خونریزی راه بندازی ممنون از نیم ساعت خوبتون

  • کمپین بازی با توجه به کوتاه بودنش (حدود 4 ساعت شایدم کمتر طول کشید ) خوبه و مخصوصا مرحله پاریس که متفاوته باعث میشه که بنظرم این نسخه از نظر داستانی حداقل از شماره های قبلی ( از BO1 به بعد ) بهتر باشه. منتها مرحله آخر ( کمپ ) شعاری بودنش خیلی تو ذوقم زد! تمام کلیشه های داستانارو اینجا هم داشتیم ( پشیمونی از اشتباه گذشته، فرمانده یاغی ، فرمانده خوب ، رفیق گیگ و رفیق شیش ) ولی روایت سینمایی کات سین ها تا حدی جبران کرد.
    از بخش زامبی چه بگم جز تعریف؟
    پ.ن : این آپدیت روز اول بازی هم داستانیه ها! دیسکو گذاشتم تو دستگاه و نتم قطع بود و آپدیت خواست! حالا ما به اینترنت دسترسی داریم، اون بیچاره ای که تو گواتمالا دیسک بازیو خریده چه گناهی داره؟ تازه یه آپدیت دیگه هم برای مولتی دادن که اونم 10 گیگه!