نیم ساعت

نیم ساعت – Drive Club VR

نیم ساعت - Drive Club VR

یکی از استودیوهای نسبتا موفقی که سونی اقدام به بستن آنها کرد استودیوی Evolution سازنده بازی هایی چون Motor Storm و Drive Club بود و در سال 2016 این کمپانی توسط سونی تعطیل شد. یکی از بازی‌های بسیار جذاب این کمپانی که در ابتدا بسیار ضعیف ظاهر شد بازی Drive Club بود که با سر و صدای زیادی روی PS4 منتشر شد و نتوانست آن طور که باید و شاید نظر منتقدان را به خود جلب کند. بعد از عرضه VR برای کنسول PS4 اعلام شد که نسخه VR بازی Drive Club یعنی DC VR نیز عرضه می شود که این بازی نیز آنچنان چنگی به دل نمی زند. تیم وی جی مگ نیم ساعت اولیه این بازی را برای شما انجام داده است با وضعیت این بازی آشنا شوید و اگر قصد خرید این بازی را برای VR خود دارید بهتر تصمیم گیری کنید.



میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =

  • با تشکر از این ایتم نیم ساعتتون واقعا لذت بردم و فکر می کنم واقعیت مجازی حالا حالا ها جا داره واسه کار وهنوز هم خیلی زوده که ازاین بازی های اولیه هم انتظار ویژه ای داشته باشیم.
    یه سوال دارم از آقای طالبیان اونم 60فریم و30 فریمه که ما خیلی می شنویم اما نمی دونیم چیه و چه تاثیری رو بازی داره ویه سوال دیگه هم اینه که این بازی تو آنلاین و آفلاین از لحاظ رزولوشن و… چه تفاوتی دارن

    • اصولا فریم‌ریت هر چه قدر که باشه یعنی اون تعداد فریم (تصویر) در ثانیه پخش میشه. قرار گرفتن مثلا 30 فریم در هر ثانیه باعث میشه که شما تصاویر ثابت و به صورت مجموعه متحرک ببینید. وقتی این عدد بیشتر میشه سرعت پخش تصاویر پشت سر هم بیشتر شده و مجموعه کلی حس روان‌تری داره.
      یکی از مسائلی که تاثیر مستقیم روی میزان فریم‌ریت داره، رزولوشن بازی هست. اصولا رزولوشن یا وضوح تصویر و فریم‌ریت بیشترین بار گرافیکی و به خودشون اختصاص میدن. تو بعضی بازی‌ها که بخش تک نفره و چند نفره دارن پیش میاد که سازنده از دو رزولوشن مختلف استفاده میکنه. مثلا ممکنه تو بخش تک نفره یه بازی به صورت 1080p و 30 فریم اجرا بشه چون تو بازی تک نفره خیلی فریم‌ریت تاثیر کلی روی گیم‌پلی نمیزاره اما تو بخش چند نفره همون بازی رزولوشن 900p و 60 فریم اجرا میشه چون بالا بودن سرعت و روان بودن گیم‌پلی توی بخش انلاین تاثیر مستقیمی روی گیم پلی داره.