نیم ساعت

نیم ساعت – Evil West

چند روزی از عرضه بازی Evil West گذشته و این بازی دستمایه این آیتم نیم ساعت شده است. بازی سوم شخص شوتری که در دنیای غرب وحشی دنبال می شود و شما را به یک محیط عجیب و غریب وارد می کند.

همانطور که گفته شد این بازی یک شوتر سوم شخص است که توسط Flying Wild Hog ساخته شده. این شرکت بازیهای زیادی در کارنامه خود دارد که شاید معروفترین آنها بازی Shadow Warrior باشد.

Evil West آنچنان با استقبال منتقدین روبرو نشد و شاید نمرات 70 تا 75 این بازی روی پلتفرمهای مختلف حاکی از این قضیه باشد.

در این نیم ساعت همانند نیم ساعتهای گذشته سعی شده تا کلیاتی از بازی به نمایش گذاشته شود تا قبل از خرید این بازی با محیط آن و کلیات آن بیشتر آشنا شوید.

همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Evil West


در یوتیوب ببینید

در آپارات ببینید

نماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − شش =

  • سلام
    وخسته نباشین.
    خوشحالم که میبینم هنوز هستین تو این شرایط بد اقتصادی.
    همینجوری با قدرت ادامه بدین.
    نوستالژیه عجیبی از شما میگیرم و خاطرات جذابی برام زنده میشه.مخلصیم.همایون.

  • اقا میثم گل ،یک بار باید بشینی جلو دوربین از خاطرات گیمیت که این همه سال بودی برای مخاطبین و گیمرا سایتت به طور کامل بشینی و توضیح بدی و به نظرم از پربازدیدترین ویدیوهای سایت میشع 🔥

  • یک سکانسپ هست تو متال گیر ۱ ،وقتی اسنیک اسنایپر ولف شکست میده اون موزیک احساسی پخش میشه و دیالوگ های خفنی که ولف به اسنیک میگه وواقعا هز سکانس های ماندگار تاریخ صنعت گیم متال گیر که پر از سکانس های ماندگار ،یک سکانس هم داریم که تو شماره ۴ سالید اسنیک از دالان مواد رادیو اکتیو به سختی و دشواری تمام عبور میکنه شاهکار ،یا مثلا در god of war ۱ وقتی برای اولین بار کرونوس میبینیم یا تو اون صحرا معروف شیپور میزنیم و راه باز میشه و دنبال ارواح سرگردان میریم ،یک سکانس معروف دیگه هم وقتی تو اون معبد معروف دنبال جعبخ پاندرا میریم چقدر خفن بود ❤🔥

  • سلام
    خوبی اقا میثم ایشالا که سلامت باشی
    اقا میثم من نظرت در مورد مطلب زیز می خواستم بدونم چون کس گیمری دور و ورم نبود گفتم بیام به شما بگم
    اقا میثم قبول داری بازی های قدیمی ماندگاری و تاثیرگذلری بیشتری روی مخاطبین و گیمرها داشتن تا بازی ها امروزی ،مثلا بازی مثل متال گیر سالید ۱ که میدونم عاشقشی ،من نزدیک بالای ده بار باریش کردم و به جرات میتونم بهت بگم هر بار ازش ِلذت بردم و هر دفعه نکته یا یک چیز جدیدی از بازی یادگرفتم حالا بماند که دوبلورهای خفن که تو بازی حضور دارن کدک و بیسیم خفن بازی ،داستان انقلابی ،گیم پلی خاص و یونیک متال گیر ،دیالوگ های خفن و حماسی و فلسفی …یا مثلا باری مثل رزدنت ایول ۳ اورجینال وقتی ما همین الان برمی گردیم نگاه بازی می کنیم جو وحشت و اون احساس تنهایی و رعب که تو بازی هست الانم جواب موزیک گذاری خفن ،وجود نمیسیس ،و معماهای خاص رزدنت اویل ۳ اینم مثل متال گیر واقعا دیگه تکرار نمیشه این مثال ها رو میشه در مورد خیلی از بازی های اون دوران گفت شما هم قبول داری که اون دوران ماندگلری بازی ها خیلی بیشتر بودن اقا ما الان یک بازی میکنیم چند روز بعدش اصلا یادمون نمیاد چی بازی کردیم این معجره و جادوی بازی های اون دوران بود که مثلا ما صد سال دیگه هم بگذره محال اون مه شهر سایلنت هیل ۱، یا مبارزه سالید اسنیک با سایکو مانتیس ،یا مثلا اولین باری که با نمیسیس تو رزدنت اویل ۳ روبرو شدیم یادمون بره واقعا دوران خفنی بود یادش به خیر دیگه بعید مثل اون دوره تکرار بشه ❤

    • سلام
      این موردی که میگی دلایل زیادی داره. از سن و شور و حال گرفته تا اقتصاد و وضعیت جامعه و مملکت و پیشرفت مدیا و نوع نگاه و خواستگاه سازندگان بازی و خوراک امروز جامعه و نگاه عموم به مدیا و خیلی چیزای دیگه. اصلا نمیشه گفت قدیم بهتر بود یا نبود. خیلی خیلی خیلی نسبیه. به طور مثال اولین باری که توی Death Stranding وارد بیس میشی و بعدش خارج میشی و داری میری سمت کوه و یهو دوربین میاد عقب و اون موسیقی به شدت اثرگذار پخش میشه هیچ دست کمی از صحنه متال گر 4 که سولید اسنیک توی هلیکوپتر نشسته و خوابش میبره و یهو فلش بگ میشه به متال گر یک و اون موسیقی پخش میشه نداره. یا خیلی چیزای دیگه. مثلا اولین باری که کریتوس تو گاد 2018 از بالدور مشت میخوره همه منتظریم جرش بده و اون جنگ و آخرش که لنگ لنگ میره سمت خونه هیچ دست کمی از اونجایی که پاندورا رو باز میکنیم و برگ میشیم و شمشیر بزرگ مجسمه آتنا رو برمیدارید و میریم به جنگ ارس نداره.
      در مورد برخی بازیها میشه اینجوری گفت که نتونستن قدیمشون رو تکرار کنن و ما اینو به همه بازیا بسط میدیم که درست نیست. مثلا هیچ NFSی نتونست بشه Underground 2 یا Porcshe Inleshed یا Most wanted و هرچی اومد ضعیف تر از قبل بود.
      دلایلیش زیاده ولی بسط کلی دادنش به اینکه قدیم بهتر از الان بود از دید من میتونه بیراهه رفتن باشه.
      دلایل این حس و حال و این احوالات خیلی زیاده. خیلی.

      • بله اقا میثم موافقم ممنونم از جواب کاملت ❤👍الان که دقت میکنم تو بازی های جدید الانم همون طور که شما گفتید میشه صحنه ها و سکانس ماندگار پیدا کرد دقیقا اون سکانس دث استرندیگ خیلی خفن بود یا همون گاد ۲۰۱۸ وقتی بازی کامل بدون کات روایت میشد پشم شاهکار بود گرافیک و باس های خفنی داشت فکر کنم بیشتر به خاطر حس و نوستالژی و اینکه اون دوره نه دغدغه کار و زندگی بود مینشستیم فارغ از همه چیز گیم میزدیم حس خوشایند و لذت بخشی برا همه ما هایی که اون نسل ها را تجربه کردیم داره ،اقا میثم کاش یک بستری ایجاد میشد در یک برنامه ای میشد شما و بقیه همکاران تون در سایت های مختلف درمورد نسل های مختلف گیم و کلا ورود گیم به ایران از زمان اتاری ۲۶۰۰ تا امروز نسل نهم ps5 صحبت میشد ،و در اخر ایشالا دوباره وی جی مگ تو دوران اوجش ببینیم مثلاسایت گیمی وی جی مگ پر از مقاله ،ویدیو ،پادکست حتی اگه الانم گیمرهای جدیدم هم یک سر بهش بزنن کلی کانتنت و محتوای جذاب داره که می تونند ساعت ها سرگرم بشن ❤🔥

      • اها یادم رفت اقا میثم در مورد اون سکانس معروف متال گیر ۴ که اسنیک تو هلی کوپتر فلش بک میشه به زمان متال گیر۱ ،محال کسی فن متال گیر باشه و همه شماره هاش بازی کرده باشه و این تو قسمت بازی اشک نریزه اقا شاهکار همین الانم مو به تنم سیخ شد یا اون سکانس معروف«یکی از خاص ترین و احساسی ترین لحظات سری برای من سکانس رد شدن از راهروی مایکرویو اوتر هیون بود

        توی این لحظه صفحه دو نیم میشد و موسیقی دردناک هری گرکسون ویلیامز و زجر کشیدنای اسنیک خیلی برای من دردناک بود
        سقوط قهرمانی که از بچگی باهاش بزرگ شدم هربار که این مرحله رو بازی میکردم بشدت داغونم میکرد
        اینکه دوستا و شخصیتای بازی تمام امیدشون به اسنیکه تا بتونه خودشو به هسته اصلی برسونه و حتی بخاطر دوستا و عزیزانش اسنیک حق نداره بمیره
        همینکه این مرحله یه کاتسین طولانی نبود و همراه با گیمپلی و کارگردانی فوقالعاده بود گیرایی و بار احساسیشو چندین برابر میکرد 😢😢🥺 سایکو مانتیس تو مال گیر ۱ یک جمله داره که شاهکار i see human but not humanity با مضمون من انسان می بینم ولی انسانیتی را نمی بینم ،سری متال گیر پر از این جملات و سکانس های خفن من موندم کوجیما متال گیر ۱ چه جوری رو ps1 ساخته بازی همین الان نگاه میکنی بازم خفن یک ویدیو یوتوب داشتم می دیدم یکی از منتقدهای قدیمی گیمی ایران داشت می گفت اقا اون زمان منظورش ۱۹۹۸ ما یک دیسک دمو از بازی متال گیر سالید ۱ به طور اتفاقی گیر اوردیم بعد اقا ما این دیسک دمو که حدودا دو ساعت بازی کردیم این دمو کاری با ما کرد که ورای تصورمون بود ما با خودمون گفتیم اقا این چی بود ما بازی کردیم و در به در دنبال بازی اصلی می گشتیم در حالیکه حتی زبان اون دیسک دمو ژاپنی بود واقعا که سری خفنی و دیگه تو صنعت گیم به جرات میگم تکرار نمیشه 😎👍

      • اره خب اینم نظری ،صنعت گیم ،صنعت پویا و روبه جلویی ادم ها خلاق و با ایده های خفن تو اون حضور دارن…
        اقا میثم این بخش رترو گیم ،خیلی از بازی های خفن مونده که هنوز نرفتید یک سری لز بلزی ها هم رفتید به نظرم یکی از قسمت های پربازدید سایت تون هم بوده ،ممکن الان تجهیزات و وسایل این کار دم دستتون نداشته باشید ولی اقا میثم به نظرم فرصت کردی و شرایط اجازه داد یک فکری برای ادامه اش کنید حتی شده خود شما یک نفری برای این رترو گیم ویدیو ضبط کنید بذارید روی سایت به دلیل اینکه خیلی از گیمرهای امروزی از بازی های اون دوران خبر ندارن و دیدن این ویدیوها براشون جذاب و باحال و هم صحبت های شما رو اون سبک ویدیوها که خودتون اون دوره ها را تجربه کردید هم خیلی جالب و باحال …👍❤

      • بسیارعالی میشه خیلی ها مثل من منتظرش هستند دمت گرم اقا میثم ❤🔥

  • اون امکان خاموش کردن عنکبوت ها خیلی چیز خوبیه برای کسایی که ازش وحشت دارن.کاش توی همه بازی ها یه همچین چیزی میذاشتن مخصوصا برای jumpscare.
    ستاد ساماندهی هنوز بعد چندسال مجوز نداده به سایتتون؟
    امروز دیدم یوتیوب چقدر کم ویو خورده ویدیوهاتون.حتی مال قدیم که اونقدر شاهکار ساخته بودین.واقعا حیفه نمیشناسنتون.شاید اگه سئو کنید ببیشتر بازدید بگیرید؟الان گیمفا و بقیه هم کم طرفدار شدن نظر کم میذارن اونجا.