نیم ساعت

نیم ساعت – Final Fantasy XV


یکی از بازی هایی که شاید در این سالها نه تنها طرفداران خودش را از دست نداده است بلکه طرفداران بیشتری هم به دست آورده است سری بازی Final Fantasyست که آخرین نسخه آن یعنی Final Fantasy XV   حدودا یک سال پیش عرضه شده است و با توجه به تغییراتی بزرگ در بازی توانسته مخاطبین جدید را نیز به سمت خودش جذب کند. سبک بازی با تغییراتی روبرو شده و علاوه بر سبک RPG که همیشه در این سری بازی حرف اول را میزند، اکشن بیشتری نیز به آن اضافه شده است.

گیمر در دنیایی باز و بزرگ قرار میگیرد و می تواند همانند یک بازی اکشن سوم شخص به راحتی با دشمنان روبرو شود و مراحل را پشت سر بگذارد. با اینکه این بازی کمی قدیمی ست با اینحال دیدن نیم ساعت از گیم پلی اولیه این بازی خالی از لطف نیست و تیم وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی اولیه این بازی را برای شما انجام داده است تا بیشتر با این بازی آشنا شوید. با وی جی مگ همراه باشید.


دانلود


میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − شش =

  • در کل Final Fantasy 15 شرایطی تقریبا شبیه به DriveClub داره. نسخه آپدیت شده و آپدیت نشده دو بازی متفاوت هستند. بهتره آپدیتش رو حتما بگیرید.
    برای آقای ذاکری هم اینو بگم که ماشینی که اول بازی در اختیار گیمر قرار میده قابلیت خاصی نداره. ماشین های خفنش از وسطای بازی باز میشه.