نیم ساعت

نیم ساعت – GOW Ragnarok

پس از چند روز که از عرضه بازی GOW Ragnarok می‌گذرد، فرصت شد تا نمایشی کوتاه از دقایق اولیه‌ی این بازی تحت عنوان آیتم نیم ساعت داشته باشیم.

به طور قطع این بازی یکی از بهترین بازیهای عرضه شده دز سال 2022 است و تجربه بازی کردن این عنوان اختصاصی برای PS4 و PS5 به طور قطع بسیاری از گیمرها را راضی خواهد کرد.

نمره متای 94  و تمجیدها و بازخوردهای بسیار رضایت بخش همانند نسخه اول این بازی که در سال 2018 منتشر شد، نشان از یک بازی موفق و بسیار جذاب و ارزنده دارد.

در این آیتم نیم ساعت سعی کردیم حدود 40 دقیقه از گیم پلی بازی GOW Ragnarok را برای شما به نمایش بگذاریم که البته بخش بسیار بسیار کوچکی از این پروژه بزرگ و ارزنده است.

همراه وی جی مگ باشید با آیتم نیم ساعت از بازی GOW Ragnarok.


در یوتیوب ببینید

نماشا کنید

آپارات

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =

  • سلام اقای میثم قربانی من دوساله که ویدئو های وی جی مگ رو میبینم واقعا کارتون خفنه خیلی حیف شد که بقیه همکاراتون از پیش شما رفتن ویدئو های شما با همکاراتون واقعا خفن و فان جذاب بود امیدوارم دوباره همه چیز تو وی جی مگ برگرده سرجای خودش چون واقعا درد اوره که این سایت به این حال روز افتاده

    • سلام ممنون
      درست میشه :))))
      بقیه رفتن دنبال زندگیشون. سایت و ژورنالیستی گیم هیچی نداره و از صفر تا صدش وقت تلف کردن و هزینه بیهوده اس. هیچ آینده ای نداره. اونا تصمیم درست گرفتن. تا وقتی پول نباشه هیچی نخواهد بود. تمام سایت هزینه اس و فقط علاقه منه که سرپاش نگه داشته. همین.

  • سلام عالی بود.فقط اگه امکانش هست از قسمتهای بعد دو نفری اجرا کنید.یکی از دوستان هم باشه فکر کنم جالبتر هم باشه .

    • کی رمق داره این روزا؟ این همه تلخی این همه سیاهی و تباهی. کی واقعا این روزا حالش خوبه؟ اگر این روزا حال کسی خوب باشه واقعا باید در سلامت روانش شک کرد.
      بگذریم.

      • بله درست همه از لحاظ روحی و روانی داغونیم تنها چیزی که ما قشر گیمر تو این روزها زنده نگه داشته همین بازی god of war که تونسته کمی حالمون خوب کنه بازم ممنون ازت که با این وضعیت نیم ساعت gow به موقع رسوندی .

  • شخصا دوست دارم این بازی رو تجربه کنم اگه تایم گیرم اومد. هایپ بیشتری دارم نسبت به این تا قبلیش. البته با اختلاف هیچی سگانه اول نمیشه. مرسی آقا میثم، بدون اد بلاکر تو یوتوب دیدم D: