نیم ساعت

نیم ساعت | Naruto To Boruto Shinobi Striker Gameplay


سی و یکم آگوست شرکت Namco-Bandai بازی Naruto To Boruto Shinobi Striker را عرضه کرد. این اولین بازی بعد از پایان دوران ناروتو است که کاراکتر اصلی آن پسر قهرمان سابق این مجموعه یعنی بوراتو ست. این بازی مولتی پلیر آنلاین است که حالت آفلاین ندارد و تا 8 نفر هم همزمان میتوانند در آن بازی کنند. برخلاف بازی های قبلی حالت آفلاین اصلا در این بازی نیست و فقط در ابتدای بازی و برای آموزش، دقایقی حدود نیم ساعت را می توان بدون اتصال به سرورهای ضعیف بازی در بازی گشت و گذار کرد. (Naruto To Boruto Shinobi Striker Gameplay)

در بازی های قبلی سری ناروتو نیز اتصال به سرورهای بازی بسیار سخت و آزار دهنده بود. شاید دلیل آن بسته بودن سرورهای برای ایرانیها و یا ضعیف بودن سرورهای بازی در خارج از ژاپن بوده. ولی هر دلیلی که داشت آنلاین بازی کردن این بازی در نسخه های قبلی نیز کاری بسیار سخت و اعصاب خرد کن بود. در این نسخه از این سری بازی به طور کلی باید آنلاین بود و به سرورهای بازی متصل شد که تیم ما نتوانست به این مهم دست پیدا کند!!! با وجود اینترنت خوب با پینگ پایین و سرعت بالا حتی یکبار هم نشد که به سرور متصل  بازی را کامل تست کنیم.

این بازی برای PC و PS4 و XBOX One عرضه شده و نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما آماده کرده ایم. تیم وی جی مگ خرید این بازی را اصلا و ابدا پیشنهاد نمیکند.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + دو =

  • سلام من بهم ۲تا انیمه پیشنهاد شده که دوتا هم طولانین یکی وان پیسه یکیم ناروتو دو دلم که واقعا ارزش دیدن دارن یا نه لطفا اگر کسی دیدشون بگه؟

    • وان پیس اعصاب میخواد الان انیمش قسمت 853 فکرکنم ولی خیلی خفنه واقعا درگیرت میکنه
      ناروتو هم اولیش عالیه ولی شیپودنو من خیلی نپسندیدم زیادی فلش بک داشت
      شده بود عین سوباسا
      سورد آرت آنلاینم پیشنهاد میکنم

  • واقعا فن های ناروتو بعد دیدن این بازی 3 روز ازای عمومی اعلام کردن واقعا این چی بود حیف اون بازی های قبلی که بعدشون این مسخره اومد و سبک فایتینگ رو به سبک آر پی جی تغییر داد اونم نه آر پی جی خوب یکی از بد ترین بازی های نوبتی ولی خوب شد که نیم ساعتش رو گذاشتین تا مردم بفهمن و این بازی مشخره رو نبینن من که خودم برای بازی های ناروتو سرو دست میشکوندم و فنش بودم بعد این بازی افسرده شدم واقعا ممنون ازتون :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • مثل همیشه عالی بود نیم ساعتا، مخصوصا این چند روز که حسابی کلی نیم ساعت عالی رفتین، دمتون گرم واقعا.
    یه سوال داشتم اینکه سری بازیای ناروتو از نینجا استورم ۱ تا ۴ که قبل از سری باروتو اومدن بصورت کالکشن تو استور هست یا نه؟

    بازم مرسی از آیتم های خوبتون حسابی تو این دوران فیفا دی با ویدیو های شما تونستیم دووم بیاریم 🙂