اخبار بازی

آنچه گذشت… 16 و 17 آبان

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 1

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 2

از انتشار Red Dead Redemption 2 برروی PC چند روزی میگذرد و به لطف مادها، حالا قادر خواهید بود تا این بازی را با هر کاراکتری در این عنوان تجربه کنید. از مار، عقاب و اسب گرفته تا NPC ها یا همان شخصیت های فرعی بازی. باتوجه به داغ بودن بازار مادها در پلتفرم PC، احتمالا باید بزودی منتظر ماد های دیگری همچون GTAV در این بازی نیز باشیم.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 3

احتمالا می‌دانید که ناشر عنوان The Outer Worlds یعنی Private Division، یکی از زیرمجموعه های شرکت Take-Two است. در جدیدترین گزارش مالی Take-Two مشخص شده است که قرار است نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Outer Worlds در بازه‌ی زمانی‌ای بین 1 ژانویه 2020 تا 31 مارچ 2020 در دسترس سوییچ داران قرار بگیرد.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 4

طی مصاحبه‌ی Gamesindustry.biz با مدیر اجرایی PlayStation یعنی Jim Ryan، کنسول بعدی سونی یعنی PlayStation 5، آسان‌ترین سیستم تاریخ کنسول های سونی از نظر کدنویسی و طراحی بازی خواهد بود. او اعلام کرد که سازندگان و ناشرهای مختلف دنیای گیم، تجربه‌ی بسیار راحت تری بر روی این سیستم از نظر کدنویسی خواهند داشت. او همچنین اعلام کرد که هدف PlayStation این است که با دید کاملا جهانی به دنیای گیم بنگرد و عناوین انحصاری منطقه‌ای (مثلا بازی هایی که فقط در اروپا یا ژاپن منتشر می‌شوند) را در همه‌ی نقاط جهان منتشر کند. به گفته Jim Ryan، سیاست PlayStation به طرفی خواهد رفت که دیگر خبری از انحصاری های منطقه‌ای نباشد. او درپایان همچنین کمی از Ps Now گفت و اشاره کرد که عناوین انحصاری و بزرگ PlayStation، فعلا به Ps Now نخواهند آمد.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 5

نایب رئیس استدیوی Guerrilla Games یعنی Hermen Hulst به عنوان رئیس استدیو های جهانی PlayStation انتخاب شد. جایگاه قبلی این پست از آن Shuhei Yoshida بود که حالا مشخص شده است که او به مقام مدیریت در بخش عناوین indie یا مستقل، انتقال یافته است.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 6

مدتی بود که شایعاتی  مبنی بر ساخت نسخه‌ی جدید Banjo Kazooie توسط استدیوی Playtonic برای شرکت مایکروسافت به گوش می‌رسید، اما این استدیو طی یک توییت رسمی، اعلام کرد که خبری از ساخت چنین عنوانی درکار نیست و آنها برروی این بازی کار نمی‌کنند.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 7

Call of Duty: Modern Warfare موفق شد تا بیشترین میزان دانلود در میان عناوین ماه اکتبر برروی PS4 را به خود اختصاص دهد و در صدر جدول پر دانلود ترین های این کنسول در آمریکا و اروپا قرار گرفت. لیست کامل در ادامه قابل مشاهده است:

PS4 Games
1 Call of Duty: Modern Warfare
2 Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
3 The Outer Worlds
4 EA SPORTS FIFA 20
5 Minecraft: PlayStation 4 Edition
6 NBA 2K20
7 Madden NFL 20
8 Grand Theft Auto V
9 Call of Duty: Black Ops 4
10 Borderlands 3
11 TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE
12 Mortal Kombat 11
13 Red Dead Redemption 2
14 Rocket League
15 God of War
16 Marvel’s Spider-Man
17 WWE 2K20
18 STAR WARS Battlefront II
19 THE FOREST
20 NHL 20

PS VR Games
1 Beat Saber
2 SUPERHOT VR
3 The Elder Scrolls V: Skyrim VR
4 Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted
5 Job Simulator
6 Creed: Rise to Glory
7 Borderlands 2 VR
8 Firewall Zero Hour
9 Blood & Truth
10 PlayStation VR Worlds

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 8

تقریبا یک روز از انتشار عنوان مورد انتظار کوجیما یعنی Death Stranding می‌گذرد و طبق نقدها و کامنت های منتشر شده از طرف کاربران در سایت های مختلف و مخصوصا متاکریتیک، اینطور بنظر می‌رسد که پلیرهای این عنوان عمدتا به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که از بازی تعریف کرده و از آن لذت برده‌اند و کسانی که کاملا از بازی متنفر هستند! بنظر می‌رسد که کمتر پلیری پیدا می‌شود که درحالت وسط و اعتدال قرار بگیرد! بنظر اینطور می‌آید که این بازی قطعا عنوانی است که تمامی پلیرها از آن لذت نخواهند برد. نمره‌ی منتقدین تا به اینجا 83 از 100 و امتیاز پلیرها به بازی فعلا 62 از 100 در متاکریتیک است! لازم به ذکر است که این عنوان حالا برای PC نیز از طریق Steam و Epic Games قابل پیش خرید است.

آنچه گذشت... 16 و 17 آبان 9

Yoshinori Ono از شرکت Capcom، اعلام کرد که Deep Down هنوز کاملا کنسل نشده است و این شرکت هنوز به این بازی امید دارد. این عنوان که در اولین معرفی PS4 در سال 2013 به نمایش گذاشته شد، قرار بود برای این پلتفرم منتشر شود. Ono توضیح داد که اگرچه که تیم اصلی سازنده‌ی بازی که قرار بود ساخت این عنوان را تا انتها برعهده بگیرند دیگر از هم پاشیده است، اما شرکت Capcom همچنان نشان تجاری این بازی را در دست دارد و احتمال ساخت بازی توسط تیم دیگری از این شرکت و در آینده، چندان غیرممکن نیست. البته با تمام اینها، احتمالا اگر خبر دیگری از این بازی باشد، برروی PS5 خواهد بود و پرونده نسخه‌ی PS4 بازی، بسته شده بنظر می‌رسد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − دو =