اخبار بازی

عنوان THE Last of Us Part 2 دارای 60 قابلیت دسترسی مختلف است

بازی Last of Us Part 2 حدود 60 تنظیم قابلیت دسترسی مختلف دارد تا بازیکنان قادر به بازی، بتوانند از بازی خود به طور کامل لذت ببرند.

در مصاحبه ای با The Verge، با اقای Emilia Schatz، گیم پلی دیزاینر ، گفت كه “برنامه بسیار ساده است” اپشن های مختلف بازی، توسط کسی ساخته شد كه نتوانست Uncharted 2 را تکمیل كند. (در ابتدا قرار بود این 60 تنظیم قابلیت دسترسی مختلف در بازی Uncharted 2 استفاده شود که بنا به دلایلی کنسل شد)

اقای Schatz توضیح داد:

دسترسی ها برای رفع موانعی است که بازیکنان را از انجام یک بازی باز می دارد. این بدان معنی نیست که بازی را بی سر و صدا انجام دهید یا بازی را آسان کنید. ما برای اینکه بازیکنان برای انجام بازی به صورت برابر با بقیه افراد همسان باشند، چه چیزهایی نیاز داریم؟

بازی اکشن Survival (بقا) که در آینده منتشر می شود ، ویژگی zoom in and out را ارائه می دهد تا بازیکنان بتوانند نمایشگر بازی خود را به دلخواه خود تنظیم کنند.

علاوه بر این، مپ بازی و زیرنویس ها قابلیت شخصی سازی دارد، یک حالت کلی تنظیمات برای چشم بازیکنانی که دارای کم بینایی و موارد دیگر را دارا هستند وجود دارد که در حدود 60 گزینه مختلف برای دسترسی برای تمام اپشن های مختلف در بازی قرار داده شده است.

اقای Matthew Gallant، طراح بازی، در مصاحبه گفت:

اگر یک بازیکن بخشی از بازی را پیدا کند که به هر طریقی برای آن غیرقابل دسترس باشد ، احساس ناکامی در دیزاینر های Naughty Dog می کند.

منبع : videogamer

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =