بازی ایرانی Behind Enemy Lines توسط یک گروه د نفره در حال ساخت است و ایمیلی در این زمینه برای ما توسط سازنندگان ارسال شده است که آن را می توانید در ادامه کامل مطالعه نمایید.
بازی ایرانی Behind Enemy Lines عنوانی 2 بعدی است که توسط یک تیم دو نفره از نوجوانان ایرانی در حال ساخت است . نکته بسیار جالب درباره این بازی این است که گروه سازنده این عنوان هیچ گونه حمایت و اسپانسری ندارند و قصد دارند بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم برای دانلود قرار دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که طی عملیاتی به نام Welt Esser، نیروهای متفق به اطلاعاتی راجع به آزمایشات پیشرفته نازی ها دست می یابند بنابراین در 2 مارچ 1942 آمریکا گروهی از سربازان خود را به منطقه می فرستد اما هواپیمای دسته ناپدید می شود و ارتباط با آنان قطع می شود . در بیست و دوم مارچ یک تیم نیروهای ویژه با تجهیزات پیشرفته ارتباطی به منطقه فرستاده می شوند اما هواپیما در جزیره سقوط میکند و سربازان مجبور به بیرون پریدن به وسیله چتر نجات می شوند. روزهای اول در جزیره به آرامی می گذرد اما آرام آرام اتفاقات عجیبی در جزیره به وقوع می پیوندد. سربازان سعی در برقراری ارتباط با مرکز دارند اما هیچ پاسخی نمی رسد. در نهایت آنها متوجه می شوند که تنها بلیط خروج آنها از جزیره این است که خودشان دست به کار شوند بنابراین سفر آنها آغاز می شود …
شخصیت ها در بازی گرسنگی و تشنگی و سختی های زنده ماندن در دنیای وحشی را تجربه خواهند کرد . آنها معنی غم و اندوه و نا امیدی را درک خواهند کرد. بازی 4 شخصیت اصلی دارد Rob , Bob , Kenneth , Bill و در طی مراحل بازی می توانید با این شخصیت ها بازی کنید . گرافیک بازی برای یک گروه 2 نفره مستقل بسیار عالی است و از جلوه خوبی برخوردار است . بازی ابتدا برای کامپیوتر و در صورت استقبال برای Android و IOS نیز عرضه خواهد شد.
..
عکسهایی از بازی
سلام دوست عزیز
یه سوال چرا داستان بازی و اسم شخصیت ها و غیره رو غیر ایرانی انتخاب کردی؟
یه پیشنهاد من دانشجوی نرم افزارم و سی پلاس پلاس و جاوا رو تقریبا بلدم اگر کمک خواستی میتونم کمکت کنم خودمم دارم سعی میکنم برنامه نویسی با انریال انجین رو یاد بگیرم خلاصه کمک خواستی بگو اگر بتونم حتما کمک میکنم(blockedprogramer@gmail.com) 😀 😀
برای یک عنوان دو نفره بد به نظر نمیرسه امیدوارم خوش ساخت باشه حالا تعداد مراحلو اینا مهم نیست فقط خوش ساخت باشه …
فقط یه سوال انجین استفاده کردین یا خودتون ساختین base رو یا از یه base اماده استفاده شده ….
در ضمن پیشنهاد میکنم روی ui بازی کار کنین گرافیک ui خیلی میتونه بهتر باشه اگه از یونیتی یا هر انجینی مبتنی بر c# ، cpp ، وی بی کار میکنین بهم ایمیل بدین شاید بتونم بهتون کمک کنم (اگه مشکلی داشته باشین )
سلام دوست عزیز
متاسفانه وقتی می گم 2 نفره منظورم یه نفر بازیساز و یه نفر آهنگ سازه
من خودم همه کارا رو می کنم و انجین GMSه
من مدرسه هم دارم و خیلی وقت نمی کنم به اینا برسم الان حدود 5 ماهه دارم رو این عنوان کار می کنم هیچ کسم حمایت یا کمک نمی کنه
حتی بازیسازای دیگه حاضر به کمک تو بازی نیستن و تنهایی دارم بازیو می سازم
من زیاد با game maker کار نکردم اما تا اونجا که باهاش کار کردم اسکریپت نویسیش بین جاوا و سی ++ هست شاید تو جزییات یکم فرق داشته باشه که در حد توابع اختصاصی انجینه مشکلی نیست اگر مشکلی بود یا کمکی خواستین میتونید ایمیل بدین (agamon.ali@gmail.com)
موفق باشی آقای جان اف مورگان … 🙂