بازی Detroit Become Human یکی از آن بازیهای مورد انتظار علاقهمندان به بازیهای داستانمحور است. حال کارگردان این بازی یعنی David Cage در مورد نحوه ساخت رباتهای این بازی گفته است: «هروقت در مورد ربات فکر میکنیم، به این نتیجه میرسیم که انسانها آنها را خلق کرده اند. من دوست داشتم تا آن را از لحاظ زیستی واقعی کنم. به این منظور از دو تکنولوژی جدید استفاده کردم. یکی چیزی که ما آن را bio-components مینامیم و در اصل اندامهایی اصل که در داخل بدن به مانند اندامهای واقعی کار میکند و دیگری، انرژی تولید شده توسط خون آبی رنگ.»
در بازی شرکت CyberLife این رباتها را میسازد و Cage ادامه داد آنها همه تلاش خود را کردهاند تا این رباتها جلوهای انسانی پیدا کنند نه اینکه مثل ابرقهرمانها قدرتهایی خاص داشته باشند. او گفته رباتهای این بازی باید حس زندگی داشته باشند، یعنی مثل چشم انسان که همیشه حتی خیلی کم در حال حرکت است و درست است که به چشم نمیآید ولی حس میشود، رباتها هم به صورت زیرپوستی باید حسی را منتقل کنند. در نهایت او رباتهای این بازی را به گوشیهای هوشمند تشبیه کرده که رنگها و اندازهها و مدلهای مختلفی دارند و باز با انواع لوازم جانبی قابل شخصیسازی هستند.
این بازی در سال 2018 منحصراً برای PS4 منتشر خواهد شد.
داوود قفس خخخخخ خخخخ