وی جی مگ: بعد از معرفی اولیه و در ادامه انتشار تریلری کامل و ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات گیمپلی Shadow of the Tomb Raider حالا نوبت به بحث فنی رسیده و شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم.
به گزارش وی جی مگ، اعضای Electric Playground در مصاحبه اخیر خود با دیوید آنفوسی رئیس استودیو Eidos Montreal جزئیات گرافیکی Shadow of the Tomb Raider روی Xbox One X را دریافت کردهاند. آنفوسی تایید کرده که ساخته آنها روی قویترین کنسول بازار با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 اجرا میشود. البته او اشاره نکرده که وضوح تصویر بازی واقعی یا همان Native است یا به صورت Upscale شده نمایش پیدا میکند.
آنفوسی توضیح داده که در Shadow of the Tomb Raider صحنهای وجود دارد که 155 شخصیت غیرقابل بازی در آن حضور پیدا کرده و بازی در کنار استفاده از سیستم نورپردازی جدید، ساختاری متفاوت در زمینه رندر را به کار گرفته تا از بیشترین پتانسیل پلتفرمهای امروزی بهره ببرد. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای PC، Xbox One و PS4 منتشر میشود و در حال حاضر میتوانید آن را پیشخرید کنید. اثری که اینبار Crystal Dynamics نقش آنچنانی در توسعهاش نداشته و اصل کار تولید برعهده استودیو Eidos Montreal قرار گرفته.
نظری ارسال کنید