اخبار بازی

ساخت بازی Vampyr به پایان رسید

ساخت بازی Vampyr به پایان رسید

وی جی مگ: چند هفته بیشتر تا انتشار بازی Vampyr باقی نمانده و در همین ارستا استودیو Dontnod Entertainment به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت بازی Vampyr به پایان رسیده و این بازی برای عرضه روی PC، Xbox One و PS4 آماده است.

به گزارش وی جی مگ، حساب کاربری رسمی بازی Vampyr در توئیتر اعلام کرد که توسعه این بازی به پایان رسیده و در حال حاضر ساخته آنها تحت عنوان Gold شناخته می‌شود که به نشانه آماده بودن بازی برای انتشار است. اولین‌بار سه سال پیش بود که بازی Vampyr از سوی سازندگان Life is Strange و Remember Me یعنی استودیو Dontnod Entertainment به صورت رسمی معرفی شد و از آن زمان نشرش را کمپانی Focus Home Interactive برعهده دارد. در اصل قرار بود که Vampyr در پاییز سال گذشته منتشر شود اما برای بهبود نیاز به زمان بیشتری داشت.

بازی Vampyr قرار است که در تاریخ 5 ژوئن () برای PS4، Xbox One و PC منتشر شود همانند دیگر عناوین بزرگ 60 دلار قیمت دارد. در حال حاضر گیمرها می‌توانند با پیش‌خرید این بازی در زمان عرضه از دو اسلحه انحصاری بهره‌مند شوند. اثری که در لندن سال 1918 دنبال شده و شما را در نقش دکتر جاناتان رید قرار می‌دهد که بعد از اتفاقاتی تبدیل به خون‌آشام می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =