وی جی مگ: مدتی کمی است که از معرفی بازی Fallout 76 توسط Bethesda میگذرد. معرفی این بازی حواشی زیادی را به دنبال داشته زیرا پس از رونمایی از این اثر، بسیاری از گزارشات حاکی از این موضوع بوده که احتمالا تمرکز اصلی بازی Fallout 76 روی بخش آنلاین بوده و ذاتی به مانند عناوینی چون Rust خواهد داشت. این مورد ناامیدی طیف وسیعی از طرفداران این سری را به دنبال داشته.
به گزارش وی جی مگ، آقای Jason Schreier از وبسایت Kotaku که نخستین بار موضوع آنلاین بودن بازی را در توییتر مطرح کرد در Reddit به ارائه توضیحاتی پرداخته است. با این موضع که اگرچه Fallout 76 ساختاری آنلاین را مورد استفاده قرار میدهد اما همچنان تمرکز اصلی بازی روی داستان و روایت است و مخاطبین تنها به دلیلی تفاوتی که ساختار بازی با عناوین گذشته سری دارد نباید از آن ناامید شده و دست رد به آن بزنند.
«من از جانب هواداران این سری، خشم، سردرگمی و انکار زیادی را دیدم. بنابراین خواستم مواردی را توضیح بدم. یک مورد بدین شرح است بعد از انتشار گزارش من از بازی، بسیاری از منابع نیز تایید کردند Fallout 76 یک بازی آنلاین محور بوده. اگر همچنان میخواهید این موضوع را انکار کنید میتوانید تا 10 ژوئن و کنفرانس شرکت Bethesda صبر کنید.»
«مورد دوم، من به شخصه به این بازی خوشبین هستم. ویژگیهایی که پیرامون بازی شنیده میشود بسیار جالب و هیجانانگیز بوده و بهعلاوه به مانند تمامی بازیهای دیگر Bethesda Game Studios تمرکز اصلی بازی Fallout 76 روی داستان خواهد بود. ممکن است بازی بخش چندنفره داشته باشد اما همچنان یک Fallout محسوب میشود. من نمیخواهم برای بازی که تاکنون ندیدم یا تجربه نکردم هایپی ایجاد کنم در عین حال نمیخواهم افراد با ذهن بسته تا زمان رونمایی از آن وحشت داشته باشند چرا که بازی به عناوین قبلی نخواهد بود.»
Gamingbolt
نظری ارسال کنید