اخبار بازی

70 درصد دارندگان Nintendo Switch در آمریکا PS4 یا Xbox One دارند

70 درصد دارندگان Nintendo Switch در آمریکا PS4 یا Xbox One دارند

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده مشخص شد 70 درصد دارندگان Nintendo Switch در کشور آمریکا، علاوه‌بر کنسول هیبریدی خود PS4 یا XBOX ONE هم دارند.

به گزارش وی جی مگ، کنسول Nintendo Switch یک سال و نیم در بازار قدم گذاشته و در این مدت زمان توانسته رکوردهای مختلف را به نام خود ثبت کند. لقب سریع‌ترین فروش در طول تاریخ یکی از مهم‌ترین دستاوردهای Switch بوده. با این حال یکی از نکات شگفت‌انگیز و بسیار جالب بدین شرح بوده که کنسول هیبریدی نینتندو بدون از بین بردن سهم فروش سایر کنسول‌های موجود در بازار یعنی XBOX ONE و PS4 توانسته به این میزان فروش دست پیدا کند و دو کنسول دیگر نام‌برده نیز به عملکرد مطلوب خود ادامه می‌دهند.

اصل ماجرا بدین شرح است که مخاطبین کنسول هیبریدی نینتندو را به جای PS4 یا XBOX ONE خریداری نمی‌کنند بلکه همراه یکی از این دو کنسول، Nintendo Switch را هم خریداری می‌کنند. این آمار توسط تحلیل‌گر NPD یعنی مت پیسکاتلا در فروم ResetEra به اشتراک گذاشته شده که 70 درصد دارندگان Nintendo Switch دارنده یک کنسول نسل هشتمی سونی یا مایکروسافت هم هستند. این جزئیات منطقی به نظر می‌رسد زیرا وجود بازه زمانی سه سال و نیم بین عرضه PS4 و XBOX ONE با عرضه Switch، این کنسول‌ها و بازار آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − یک =