اخبار بازی

آمار دانلود بازی Fortnite به 140 میلیون‌بار رسید

آمار دانلود بازی Fortnite

وی جی مگ: بازی Fortnite که رقیب بازی PUBG محسوب می‌شود عملکرد بسیار خوبی داشته و از سال 2017 که مود Battle Royale برای آن منتشر شده تعداد دانلود آن به 125 میلیون بار رسیده است و گزارش‌ها حاکی از آن است که هر ماه 40 میلیون نفر این بازی را انجام می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از مدتی که Fortnite عملکرد خوبی داشت شرکت Epic Games تصمیم گرفت تا این بازی را برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر کند و در آخر نسخه اندرویدی آن منتشر که باید برای دریافت آن باید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید و از طریق Google Play Store در دسترس نیست.

علت این کار این بود که بازی Fortnite به محبوبیت زیادی رسیده بود و نیازی نبود تا از طریق Google Play Store منتشر شود چرا که 30 درصد از سود به‌دست آمده از بازی سهم Google حساب می‌شد. در 21 روز اول که بازی Fortnite برای پلتفرم Android منتشر شد، بیش از 23 میلیون پلیر داشت و حدود 15 میلیون نفر این بازی را روی تلفن‌همراه خود دارند. طبق گزاراش‌هایی که به تازگی به دست آمده، پلیرهای این عنوان 140 میلیون نفر هستند که آمار بسیار خوبی است.

بازی Fortnite در سبک آنلاین Battle Royale می‌باشد و زاویه دوربین آن سوم شخص است که پلیرها تا آخرین نفش باید با یک‌دیگر مبارزه کنند و نفر آخر و یا تیم آخری که زنده می‌ماند برنده است. بازی Fortnite برای پلتفرم‌های PC، PS4، Android و iOS در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − پنج =