اخبار بازی

کارگردان بازی Final Fantasy 15 کمپانی Square Enix را ترک کرد

کارگردان بازی Final Fantasy 15 کمپانی فلان را ترک کرد

وی جی مگ: هاجیمه تاباتا کارگردان بازی Final Fantasy 15 شرکت Square Enix و هم‌چنین استودیو Luminous Studios را ترک کرد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Gematsu این جدایی از تاریخ 31 اکتبر 2018 صورت گرفته اما اکنون به صورت عمومی اعلام شده است. ساخت یک پروژه جدید دلیل جدایی تاباتا از Square Enix بوده است. کارگردان بازی Final Fantasy 15 در بیانیه رسمی خود این‌گونه نوشت «نزدیک به دو سال از انتشار بازی Final Fantasy 15 می‌گذرد و من معتقد هستم تنها دلیلی که بازی توانست به چنین موفقیتی دست پیدا کند به واسطه طرفداران وفادار آن است. از صمیم قلب از شما سپاس‌گزار هستم.»

«امروز باید اطلاعیه شخصی را به حضورتان برسانم. من از انتهای ماه اکتبر 2018 از فعالیت در استودیو Luminous Studios و کمپانی Square Enix استعفا داده‌ام. در مدت زمان حضورم در این کمپانی تجربیات فراوانی به دست آورده و تمامی پروژه‌هایی که نقشی در آن‌ها داشتم ارزش بسیاری برای من دارد. در این میان حساب Final Fantasy 15 از باقی عناوین جدا بوده زیرا پروژه ویژه‌ای برای شخص من محسوب می‌شد. اما اکنون باید تیم توسعه‌دهنده آن را ترک کنم. درباره کارهای آینده‌م باید توضیح دهم پروژه‌ای در نظر دارم که باید به عنوان چالش بعدی پس از ساخت Final Fantazy 15 آن را دنبال کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا از فعالیت در موقعیت فعلی خود استعفا داده و به منظور دستیابی به اهدافم، فعالیت شخصی خودم را آغاز کنم.»

«تولید بسته الحاقی Episode Ardyn بازی Final Fantazy 15 و هم‌چنین کار کردن استودیو Luminous Studios روی بازی‌های جدید ادامه پیدا خواهد کرد. بنده احساس کردم زمان آن فرا رسیده تا رهبری امور را به دست استعداد‌های جوان بسپارم و باور دارم که آن‌ها مواردی شگفت‌انگیز تولید خواهند کرد.»

تاسیس استودیو شخصی امری دشوار است اما با توجه به تجربیاتی که تاباتا دارد از پس انجام آن و توسعه پروژه جدیدش برخواهد آمد. لازم به ذکر است به جز بسته الحاقی Episode Ardyn، توسعه سایر بسته‌های الحاقی بازی Final Fantazy 15 کنسل شدند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + دو =

  • به عنوان کسی که بازی رو پلات کرد فقط میتونم بگم که حیف اون هزینه ی ده ساله واسه ساخت این بازی?
    کافیه ۵ دقیقه بازی کرده باشین تا با روندن مسخره ماشینش اشنا شین
    ماشین چپ و راست نمیتونه بخره فقط میره جلو??????
    اگر هم بخوان دور بزنین نمیتونین باید مربع رو بزنین تا خودش دور بزنه