اخبار بازی

انیمه Dragon’s Dogma ساخته می‌شود

انیمه Dragon’s Dogma ساخته می‌شود

وی جی مگ: در چند سال اخیر مجموعه Dragon’s Dogma توانسته شهرت و محبوبیت فراوانی را برای خود به دست بیاورد. اکنون طرفداران این مجموعه اکشن نقش‌آفرینی می‌توانند آن را در رسانه کاملا جدیدی تجربه کنند. زیرا با اعلام کمپانی نت‌فلیکس ساخت و تولید انیمه Dragon’s Dogma در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، نت‌فلیکس قرار است با همکاری سایر استودیوها و کمپانی‌های تولید انیمه و در راستای گسترش آرشیو انیمه‌های حاضر در شبکه خود، اقتباسی از Dragon’s Dogma که محصول کمپانی کپکام به شمار می‌رود تولید کند. باید توجه کرد هیچ گونه زمان انتشاری برای این سریال اعلام نشده است. این مجموعه با همکاری Sublimation و نت‌فلیکس و تحت برچسب “An Original Anime Series” ساخته می‌شود. انیمه Dragon’s Dogma هم به دیگر آثار سریالی که نت‌فلیکس در حال توسعه دارد هم‌چون Altered Carbon: Resleeved و Ghost in the Shell: SAC _2045 اضافه خواهد شد.

نت‌فلیکس هم‌چنین اعلام کرد سریال Dragon’s Dogma روایت‌گر داستان سفر مردی است که می‌خواهد از اژدهایی که قلبش را دردیده انتقام بگیرد. در حالی که در طول سفرش این مرد به صورت یک Arisen به زندگی بار می‌گردد.

در خبری مرتبط به این مجموعه، چند پیش اعلام شد بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen ماه آینده برای کنسول Switch هم عرضه می‌شود. این بهترین فرصت برای افرادی خواهد بود که تاکنون این مجموعه تحسین شده نقش‌آفرینی را تجربه نکردند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 14 =