تبلیغات

رشد سالم مغز با استفاده از بازی ‌های ویدئویی

رشد سالم مغز

در جهان امروزی جنبه‌های مختلف زندگی انسان در احاطه علم و دنیای اطلاعات قرار گرفته است و بسیاری از کشورها درزمینه‌هایی چون  تربیت، آموزش وپرورش و برای انتقال اهداف خود، از ابزار‌های جدید رایانه‌ای استفاده می‌کنند.  بازی‌های ویدئویی، به علت گیرایی که دارند، ابزار بسیار خوبی برای دستیابی به این اهداف شناخته شده اند.

شناخت محدود و غلطی که نسبت به صنعت گیم در کشور ما وجود دارد، موجب شده تا اکثر افراد، بازی‌های ویدئویی را تنها نوعی سرگرمی بپندارند. این در صورتیست که، در اکثر کشورهای جهان بازی‌های ویدئویی اهمیت بسزا و چشم‌گیری دارند.  پس، نباید نگرش محدود و منفی نسبت به بازی‌های رایانه‌ای داشت، بلکه می‌توان از این ابزار در جهت اهدافی همچون آموزش زبان غیر فارسی و رشد سالم مغز بین نسل جوان و نوجوان نیز بهره برد.

خرید بازی اورجینال و گیفت‌کارت از سایت آی گیم

برای خرید گیفت کارت و بازی اورجینال یکی از گزینه‌ ها و سایت‌های معتبری که پیش رو دارید، خرید اینترنتی از سایت آی گیم است.  سایت igame.ir یک فروشگاه اینترنتی آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز‌های لازم است که به تولید محتوای آموزشی گیم (Game)، فروش بازی‌های اورجینال، ارائه انواع گیفت کارت‌ها، حل مشکلات خرید ارزی و سایر خدمات بازی پرداخته است. اين مجموعه با دقتي خاص و باورنکردنی کوشيده تا ارزان‌ترین و جدیدترین گیف کارت‌ها و گیم‌ها را در ژانرها و سبک‌هاي مختلف گردآوري نمايد.

این وبسایت تخصصی با معرفی ژانر بازی‌ها (اکشن، شوتر، نقش‌آفرینی ، استراتژی و غیره) و امکانات بازی‌ها اطلاعات مفیدی در دسترس‌ کاربران گرامی قرار می‌‌دهد و انتخاب را تسهیل می‌بخشد. مهم‌ترین هدف فروشگاه اینترنتی آی گیم ارائه‌ی محصولات دیجیتالی با عادلانه‌‌ترین هزینه برای مخاطبان است. ‎

خرید سی‌دی کی بازی‌ها از سایت آی گیم

هر گیمر با خرید بازی اورجینال، یک سی دی کی اورجینال به صورت کد دیجیتالی دریافت می‌کند و با استفاده از این کد به دانلود، نصب و اجرای بازی مورد نظر بدون مواجه شدن با هرگونه محدودیت می‌پردازد. در واقع سی دی کی یک کد دیجیتالی‌ست که کاربر نسبت به فعال سازی آن در کنسول مربوطه یا پلتفرم مورد نظر اقدام می‌نماید.

شما قادر هستید، بازی‌های معروف و پرطرفداری مثل:

The last of us 2

ghost of tsushima

Final final fantasy vii remake

minecraft dungeons

 dayz

 و … را با ارزان‌ترین قیمت سفارش دهید و به صورت سی دی کی اورجینال یا اکانت قانونی با ظرفیت کامل دریافت کنید، و یا حتی بازی‌های خاص و پرطرفداری همچون: سایبرپانک ۲۰۷۷،  واچ داگز 3، فیفا 21، پس 2021 و…  را به صورت پیش‌ خرید، خریداری و در روز عرضه جهانی محصول دریافت نمایید.

 خوشبختانه، بازی‌های موجود در سایت آی گیم به صورت قانونی و با ظرفیت کامل ارائه می‌شوند، علاوه بر این در سایت آی گیم اکانت‌های اشتراکی با ظرفیت‌های 1 و 2 و3  نیز به فروش ‌می‌رسند که شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر و ارزان‌تر بازی‌ها را خریداری نمایید.

 و اما یکی از امتیازات برتر سایت آی گیم: شما می‌توانید ضمن خرید ظرفیت 2 و 3 از سایت، پس از تجربه بازی و در صورت عدم نیاز به بازی مجددا این ظرفیت‌ها (2/3) را به سایت آی گیم بفروشید تا در اختیار دیگر کاربران قرار گیرند. خبر خوب اینکه شما می‌توانید نسخه‌های کنسولی بازی‌های پرمخاطب را بر روی کنسول‌های‌ ps5 و Xbox series x، در آینده‌ی نزدیک از سایت آی گیم خریداری فرمایید. فروشگاه اینترنتی آی گیم به طور مداوم در حال آپدیت محصولات خود، شامل گیفت کارت و بازی‌های اورجینال است و زمینه ارائه تمامی بازی‌هایی که قابلیت اجرا شدن بر روی کنسول‌هایی مثل:  پی اس 4 (PS4) و ایکس باکس وان (XBOX ONE) و نیز  پلتفرم‌های پی سی (PC)  شامل: استیم، اوریجین، بتل نت، یوپلی، راک استار، GOG و … را دارا ست.

مزایای خرید بازی اورجینال :

 شما می‌توانید با خرید سی دی کی اوریجینال و اکانت قانونی همواره بازی‌ها را  در حساب کاربری خود ذخیره داشته باشید و 24 ساعته شبانه‌روز به صورت آنلاین و آفلاین در کنار دوستان و خانواده از امکانات باارزش بخش آنلاین بازی‌ها مثل: Co-Op ،Multiplayer, battles royal و… لذت ببرید. به‌روز‌رسانی‌هایی که برای بازی منتشر خواهد شد را به آسانی می‌توانید دانلود و سپس، اجرا کنید. حتی مشکلات و دردسر نسخه‌های کرک، باگ‌ها و مشکلاتی از این دسته را نخواهید داشت. فوق العاده نیست؟!

تحویل آنی گیفت کارت در سایت آی گیم

در سایت آی گیم انواع گیفت کارت‌ها مانند اپل آیتونز، گوگل پلی، پلی استیشن پلاس، استیم، نتفلیکس، اسپاتیفای و حتی گیفت کارت‌های تخصصی بازی مانند بلیزارد و… را با پایین ترین قیمت و تحویل لحظه ای خریداری کنید. به صورت  کلی امکان خرید گیفت کارت‌ برای گیم، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی و کمپانی‌های نرم افزاری فراهم است.

برخی از محصولات آی گیم در زمینه ارائه گیفت کارت

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت استیم

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت بلیزارد بتل نت

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت پلی استیشن

اشتراک  Xbox Live Gold

اشتراک  Xbox Game Pass

اشتراک پلی استیشن پلاس

و….

یکی از امکانات برتر سایت آی گیم

در صورتی که گیفت کارت و یا  گیم دلخواه خود را بر روی انواع کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو و سایر پلتفرم‌ها نیافتید، می‌توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی گیم شوید و در تب ثبت سفارش، لینک محصول مورد‌نظر خود را ثبت کنید تا کارشناسان سایت پس از بررسی، محصول موردنظر را برای شما خریداری نمایند.

پشتیبانی سریع و 24 ساعته

سایت آی گیم با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل خرید بازی پاسخگوی مشتریان خود به صورت 24 ساعته خواهد بود، این اطمینان را داشته باشید که کارشناسان سایت آی گیم در بخش پشتیبانی، در اسرع وقت به رفع مشکل شما خواهند پرداخت.

برچسب‌هاpc VGmag vgmag.ir