مقاله

هرآنچه که تا بحال از Call of Duty: Infinite Warfare می دانیم

هرآنچه که تا بحال از Call of Duty: Infinite Warfare می دانیم 1

Call of Duty: Infinite Warfare دیروز به صورت رسمی معرفی شد و تریلر آن نیز به نمایش درآمد، اما امروز اطلاعات کاملتر و بیشتری از بازی منتشر شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. طی یک نمایش که از طرف Infinity Ward امروز استریم شد، این استدیو بخش هایی از پروسه ضبط کردن حرکات بازیگران (موشن کپچر) را نمایش داد زیرا ظاهرا طرفداران توجه خوبی به کاراکترها و بازیگران داشتند. همچنین اولین تیزر بخش Zombie جدید بازی هم نمایش داده شد که که بسیار کوتاه بود و عکس زیر را به تصویر می کشید:

infinite warfare zombies_teaser.0

اطلاعات دیگری هم توسط افرادی چون آقای Taylor Kurosaki کارگردان روایت داستانی و مدیر طراحی آقای Jacob Minkoff (که هر دو این افراد قبلا در استدیو ناتی داگ کار می کردند) و طراح اصلی بازی Joe Cecot ، مدیر پروژه Brian Bright و مدیر ارتباطات Eric Monacelli داده شد که در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  • The Settlement Defense Force یک گروه فاشیست است که سعی در کنترل تمام پایگاه های مستقر در منظومه شمسی دارد تا بوسیله مانع شدن انتقال منابعی که کشورهای کره زمین برای زنده ماندن نیاز دارند، این کشورها را تحت فشار قرار دهد.
  • قرار است داگ فایت توسط جنگنده هایی که در تریلر دیده شد در فضا وجود داشته باشد و این جنگنده به دو حالت بدون جاذبه و اتمسفری بصورت اتوماتیک تغییر حالت می دهد.
  • یک مرحله بازی در یک شبه ستاره رخ خواهد داد که دمای بسیار بالایی دارد و نور خورشید در صورت برخورد به هر انسانی، آن را نابود می کند و بازیکنان با این چالش مواجه می شوند که علاوه بر نبرد با دشمنان خود، برای ذوب نشدن توسط خورشید نیز کاور پیدا کنند.
  • تیم سازنده بیش از یک سال است که در حال ضبط کردن حرکات و موشن کپچر با بازیگران بوده است.
  • داستان بازی در تمام مدت در منظومه شمسی خواهد بود و هیچ موجود فضایی ای وجود نخواهد داشت.
  • تیم سازنده هدف خود را بر پایه خلق “مبنایی ترین نبردی که در فضا با عقل جور در می آید و قابل باور است” قرار داده اند تا هم کاراکترهایی در خور این اهداف طراحی کنند و هم محیط قابل باور و مربوط به داستان را شکل دهند.
  • نقشه های مولتی پلیر هم بر روی کره زمین و هم سیارات دیگر در منظومه شمسی وجود دارند که یکی از آنها بر روی زمین و بر روی ایستگاه فضایی خواهد بود.
  • تکنولوژی استفاده شده در جنگنده ها در بخش مولتی پلیر بازی هم اعمال شده اند ولی تیم سازنده تائید نکردند که آیا این وسیله ها در این بخش هم حضور دارند یا خیر ولی چیزی که اعلام شد این بود که تیم سازنده تلاش کردند هسته ی مرکزی Call of Duty را حفظ کنند.
  • Activision چیز های جالب و جذاب دیگری برای نمایش دادن در E3 خواهد داشت و رونمایی های دیگری هم صورت خواهد گرفت.

پس برای اطلاعات و نمایش های بیشتر از این عنوان، باید تا E3 امسال که صد در صد یکی از مهمترین E3 ها در چند سال اخیر می باشد، منتظر بمانیم.

هرآنچه که تا بحال از Call of Duty: Infinite Warfare می دانیم

کاوه آرانیان

کاوه آرانیان

This Is My Motto : Do it Good or don't Do it at all
Contact me at araniankaveh@yahoo.com

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + هجده =