مقاله

ملاقات با شوالیه های نسل بعد ا بیوگرافی سه شخصیت عنوان The Order: 1886

ملاقات با شوالیه های نسل بعد ا بیوگرافی سه شخصیت عنوان The Order: 1886 1

عنوان The Order: 1886 یک عنوان انحصاری برای کنسول نسل بعد شرکت سونی می باشد که توسط استودیوی Ready At Dawn در دست ساخت است. این عنوان ترکیبی از افسانه ها و روایات قومی آرتور در سال 1886 لندن است. در داستان عنوان The Order: 1886 یک نظام واقعی نشان داده خواهد شد. شاه آرتور، گروهی با افرادی مجرب را تاسیس می کند تا با موجودات وحشتناکی به نام نیمه نژادها مقابله کنند. گروه ما شوالیه هایی هستند که در این پست به آنها اشاره می شود. یکی از این شوالیه ها Sir Galahad است، که در سال 1886 یکی از مورد احترام ترین شوالیه ها بوده است. شما با کمک او می توانید به مبارزه با شورشیان و تهدیدات دیگری که لندن را تهدید می کند مقابله کنید. حال قصد داریم به بیوگرافی سه تن از افرادی که در این عنوان بسیار قابل اعتماد هستند بپردازیم.

|

|

ملاقات با شوالیه های نسل بعد ا بیوگرافی سه شخصیت عنوان The Order: 1886 2

نام : Isabeau D’Argyll

نام مستعار: Lady Igraine

اگر شما داستانهایی از شاه آرتور را خوانده باشید، ممکن است به یاد داشته باشید که نام مادر او Lady Igraine بوده است. در عنوان The Order: 1886 شخصیت Lady Igraine جنگجوی جوانی است که نام اصلی او Isabeau D’Argyll است. او با Galahad به طور پنهانی رابطه ی نزدیکی داشته است. او در آموزش های اولیه در کنار Galahad بود. آنها پس از گذشت سالها به یکدیگر علاقه مند شدند، هرچند که فرمان های متعدد، آنها را از اقدامات احساسی منع کرد. شخصیت Isabeau روابط خود را با Galahad گسترش داد. Isabeau در میدان جنگ ماهر و با اراده بود، او به شدت به نظام وفادار بود، Isabeau از نظر مهارت کاملا با Galahad برابری می کند. طوری که مدیر خلاق عنوان The Order: 1886 می گوید، در میان آنها رقابت هایی وجود دارد.
||

ملاقات با شوالیه های نسل بعد ا بیوگرافی سه شخصیت عنوان The Order: 1886 3

نام: Sebastian Malory

نام مستعار: Sir Percival

در داستانی که استودیوی Ready At Dawn’s برای عنوان The Order: 1886 انتخاب کرده است، لقب Sir Percival متعلق به مردی به نام Sebastian Malory است. علاقه مندانی که روایت های شاه آرتور را خوانده اند، ممکن است به یاد بیاورند که، Sir Thomas Malory نویسنده ی قرن پانزدهم نویسنده ی اصلی Le Morte d’Arthur است. در عنوان The Order: 1886، شخصیت Sebastian Malory یکی از کارکشته ترین جنگویان گروه Galahad است. Malory یکی از قابل اعتماد ترین افراد Galahad است و به دستورات Galahad عمل می کند و از مردم لندن حفاظت می کند. Personifies ، Malory و Galahad افرادی هستند که در این نظام وفاداری خاصی به هم دارند.
||

ملاقات با شوالیه های نسل بعد ا بیوگرافی سه شخصیت عنوان The Order: 1886 4

نام: Marquis de Lafayette

نام مستعار: Pending

Lafayette جدیدترین شوالیه ای است که در این نظام آموزش دیده است، Marquis de Lafayette یک شخصیت مشهور تاریخی است. او در هر دو انقلاب فرانسه و آمریکا مبارزه کرده است. او در این نظام آموزش دیده و با حقایقی که این سازمان برای جنگیدن تشکیل شده است روبرو شده است. تخصص و دانش او در میدان جنگ باعث می شود که به با ارزشترین افراد گروه Galahad تبدیل شود. او یک کارآموز عجول و بی پروا است، که اغلب رفتار خشنی از خود نشان می دهد.


مترجم : محمد امین سکاکی


میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =