مقاله

مورد انتظار ترین های E3 2016

مورد انتظار ترین های E3 2016 1

در طول هفته گذشته، اعضای وب سایت پولیگان دور هم جمع شدند و انتظارات خود از نمایشهای E3 2016 سه شرکت Sony ،Microsoft و Nintendo را که قرار است تا هفته دیگر برگزار شوند اعلام کردند. البته ما نمیخواستیم که انتظاراتمان را فقط در مورد این سه شرکت بیان کنیم بنابراین یک لیست بلند از تمام استدیوهایی که قرار است در این نمایشگاه باشکوه شرکت کنند (و یا امیدواریم شرکت کنند) هم به مقاله اضافه کرده ایم. پس این شما و این مورد انتظار ترین های E3 2016.

Mafia3

2K Games

حالا که Battleborn عرضه شده است، باید انتظار داشته باشیم که این شرکت (2K Games) با سرعت بیشتری بر روی توسعه Mafia 3 و Civilization 6 کار کند. اگر خوش شانس باشیم، ممکن است بتوانیم نگاهی به بازی Borderlands بعدی هم بیندازیم که Gearbox گفته بود در حال کار کردن بر روی آن می باشد. ضمنا ممکن است یک نسخه ادامه برای بازی Evolve یا تریلری از پروژه در دست ساخت آقای Ken Levine ببینیم.

Abzu

505Games

مطمئنا اگر یک بازی جدید از سوی این شرکت معرفی شد ما سورپرایز خواهیم شد ولی بیش تر از همه منتظر خبرهایی درمورد بازی استدیو Giant Squad یعنی Abzu هستیم. آیا ممکن است یک تاریخ عرضه برای بازی اعلام شود؟

Cod.0

Activision

امسال اکتیویژن خودش نمایشی بر روی صحنه نخواهد داشت ولی این بدین معنی نیست که Call of Duty: Infinite Warfare و Skylanders قرار نیست در نمایش های شرکت Sony یا مایکروسافت حضور داشته باشند. سال پیش، وقتی که اکتیویژن اعلام کرد یک همکاری طولانی مدت با سونی (و نه با همکار طولانی قبلی اش یعنی مایکروسافت) در مورد برخی محتواها در راه است، طرفداران Call of Duty را آشفته کرد. آیا تاریخ قرار است تکرار شود؟ همچنین قرار است خبرهایی از Destiny هم بشنویم، چه در زمینه محتوای جدید و یا چه در زمینه نسخه بعدی بازی.

Atlus.0

ATLUS

ATLUS معمولا نمایش ها و اخبار بزرگ خودش را برای کنفرانس ها و نمایشگاه های ژاپنی نگه می دارد، ولی اگر حرف کسانی که تاریخ عرضه ی بازی Persona 5 را اعلام کرده اند قبول و باور کنیم، این E3 بزرگترین نمایش این استدیو قبل از عرضه ی Persona 5 می باشد بنابراین مطمئنا شانس این مسئله وجود دارد که این استدیو از سلاح بزرگ خود یعنی همین بازی در E3 2016 استفاده کند.

Dishonored_2.0

Bethesda

Dishonored 2 با توجه به اینکه اخیرا جنجال های جدیدی در رسانه ها بپا کرد قرار است یک عنوان بسیار موفق باشد، و حتما نگاهی به DLC های بعدی دو بازی DOOM و Fallout 4 خواهیم داشت. ولی اگر Bethesda بخواهد یک کنفرانس خیلی خوب و جامع داشته باشد، باید یک عنوان دیگر یا یک خبر بزرگ داشته باشد. اگر این به معنی یک بازی جدید از یکی از استدیوهای این شرکت باشد، احتمالا نسخه بعدی Wolfenstein یا The Evil Within یا ادامه تولید بازی کنسل شده یعنی Prey 2 را خواهیم دید.

tekken_7.0

Bandai Namco

تقریبا مطمئن هستیم که قرار است خبر هایی از TEKKEN 7 برای کنسول ها بشنویم، ولی اگر بخواهیم به گذشته ی این شرکت در چند ماه (یا چند سال) اخیر نگاهی بیندازیم، ممکن است خبرهایی از Virtual Reality مربوط به این شرکت ببینیم زیرا Bandai Namco نشان داده که پشتیبانی خوبی در این قبیل انجام می دهد. شاید امسال سال عرضه TEKKEN بر روی VR باشد!

Analog_Cover_Shooting

CAPCOM

همه منتظر هستند که عنوان به ظاهر بد و ناخوشایند Resident Evil 7 را از سوی CAPCOM ببینند و شایعاتی نیز اخیرا در مورد ساخته شدن این بازی و بازگشت به ریشه های این فرنچایز پراکنده شده است. از عرضه بازی رزیدنت اویل 6 حدود 4 سال می گذرد و به نظر زمان درستی می آید که این بازی معرفی شود ولی باید دید که چگونه از آب درخواهد آمد. همچنین انتظار داریم که محتواهای اضافه Street Fighter 5 و Umbrella Corps را ببینیم. (ضمنا امروز اعلام شد که نسخه بعدی Deadrising که شماره ی 4 آن می باشد، احتمالا در این نمایشگاه نمایش داده خواهد شد.)

witcher3_en

CD PROJEKT RED

بعد از اینکه سال پیش ویچر 3 توانست همه جوایز نمایش را در E3 از آن خود کند، همه منتظرند که ببینند امسال این استدیو چگونه به استقبال این نمایشگاه می آید؟ در مصاحبه ای که اخیرا آقای Marchin Iwinski با یوروگیمر داشته است، وی اعلام کرد که قرار است چیز جدیدی از این استدیو در E3 2016 ببینیم ولی آنها قبلا اعلام کردند که قرار نیست بازی Cyberpunk 2077 را به صحنه بیاورند. شاید دی ال سی های دیگری برای ویچر 3 در راه است؟

Crytek

Crytek

کرایتک همیشه دست در جاهای مختلف صنعت بازیسازی داشته و خواهد داشت، بنابراین دور از انتظار نیست که چیز عجیبی از این استدیو در این نمایشگاه ببینیم. هم اکنون که بازی The Climb این استدیو منتشر شده است، ممکن است بالاخره خبری از بازی Playstation VR این استدیو یعنی Robinson: The Journey شنیده شود.

Deep-Silver

Deep Silver

ما می دانیم که قرار است نمایشی از Mighty No.9 ببینیم زیرا یک هفته بعد از پایان نمایشگاه E3 این بازی عرضه خواهد شد. ولی اینکه چیز جدیدی از این استدیو نمایش داده شود کمی بعید به نظر می رسد مگر اینکه خبری از نسخه ی جدید Dead Island باشد. (ضمنا سازنده سری Saints Row خبر از ساختن عنوانی به اسم Agents of Mayhem داده است.)

Absolver

Devolver Digital

با اینکه این ناشر قرار نیست بر روی سن نمایشی داشته باشد، ظاهرا دست این ناشر با نمایش هایی چون بازی چند نفره شوترش یعنی Absolver و شوتر سبک قدیمی آنها یعنی Strafe و با توجه به گفته های این شرکت بازی جدید VR شان که توسط یک استدیو شناخته شده ساخته می شود، پر خواهد بود.

Double-Fine

Double Fine

با وجود تاریخ عرضه دور Psychonauts 2 در سال 2018، ما انتظار نداریم که چیز زیادی از این بازی ببینیم ولی Double Fine هیچوقت اجازه نمی دهد که چنین مراسم بزرگی برگزار شود و در آن خبری از عناوین این ناشر نباشد. ممکن است از بازی VR PlayStation این ناشر یعنی Psychonauts in the Rhombus of Ruin که هنوز چیز زیادی از آن نمی دانیم خبرهایی منتشر گردد.

Electronic-Arts

Electronic Arts

EA امسال فرصت داشتن نمایش مخصوص خودش در E3 را از دست داد تا در مکانی دیگر مراسم EA Play خود را برگزار کند ولی ما هنوز هم منتظر خبرهای مهمی از سوی این ناشر هستیم. Titanfall 2 فقط شروع این خبرها خواهد بود. علاوه بر آن، همه امیدواریم که اولین گیم پلی را از بازی بزرگ Mass Effect Andromeda ببینیم و شاید چند تیزر هم از چند بازی Star Wars ای که همزمان توسط چند استدیو این شرکت در حال ساخت هستند ببینیم. Battlefield 1 هم قطعا عنوان موفقیت آمیزی خواهد بود و در نمایشگاه E3 قرار است درباره آن خیلی زیاد صحبت شود.

Paragon_SteelVsGideon

Epic Games

شرکت Epic Games امسال عناوین زیادی همچون Fortnite ،Paragon و Unreal Tournament و البته نمایش هایی برای بازیهای VR خود و موتور بازیسازی اش خواهد داشت. بنابراین انتظار یک بازی جدید را از سوی این شرکت نخواهیم داشت. ولی آیا ممکن است که بازی Spyjinx که توسط شعبه Utah این شرکت یعنی CHAIR ساخته می شود امسال بالاخره نمایش داده شود؟ خود این شرکت اعلام کرده است که نشان دادن قسمتی از این بازی زیاد دور از انتظار نیست و ممکن است این اتفاق بیفتد و البته ممکن است بالاخره تاریخ عرضه ای برای Fortnite اعلام شود!

Let-Die-PAX-East-16-Teaser-PV

Gunsho

ما می دانیم که GungHo قرار است در نمایشگاه E3 بازی اکشن استدیو Grasshopper یعنی Let it Die را به نمایش بگذارد و اطلاعات تکمیلی در زمینه آن را ارائه دهد، بنابراین حدس میزنیم که تمام تمرکز این ناشر بر روی این عنوان باشد. این بازی از زمانی که معرفی شده است تا بحال نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی کاربران دریافت کرده است و به نظر می رسد که حالا وقت خوبی است که این استدیو قدرت این بازی را به گیمرها نشان دهد.

ss_01.0

Koei Tecom

به نظر می رسد که Attack on Titan و Nioh به احتمال خیلی زیاد در نمایشگاه از سوی این ناشر حضور خواهند داشت ولی آیا این شرکت عنوان جدید و سورپرایزی برای ما دارد یا خیر؟ شاید یک عنوان Musou جدید؟ یا بازگشت Ninja Gaiden؟ یا یک همکاری با یک استدیو یا شرکت بزرگ؟ شما چه حدسی می زنید؟

Konami

Konami

ما مطمئنیم که کونامی نسخه جدید Pro Evolution Soccer خود را امسال در این نمایشگاه نشان خواهد داد ولی حدس می زنیم که این تنها عنوان کونامی باشد زیرا این شرکت به تازگی تمرکزی بر روی عناوین غربی که برای کنسول ها منتشر می شوند ندارد و اکثر عناوینش در شرق آسیا عرضه خواهند شد.

microsoft-conf

Microsoft

مایکروسافت عناوین زیادی دارد که در ماه های اخیر از آنها خبری شنیده نشده است. بنابراین امیدواریم خبری از Halo Wars 2 ،Scalebound ،ReCore ،Forza ،Crackdown 3 و Sea of Thieves و البته Gears of War 4 بشنویم. با اینکه این لیست طولانی است، اما مشخص نیست که آیا مایکروسافت جایی برای معرفی عنوان جدید دارد یا نه ولی طبق معمول باید منتظر معرفی یک یا چند عنوان انحصاری و البته سخت افزار جدید Xbox باشیم.

LawBreakers_GDC_MaverickCronos.0

Nexon

قطعا قرار است شوتر جدید آقای Cliff Bleszinski در استدیو Boss Key که نامش LawBreakers می باشد را ببینیم ولی با عرضه این عنوان در آینده نزدیک به نظر می رسد که دست این ناشر پر است و این سوال پیش می آید که آیا قرار است Nexon عنوان جدیدی را معرفی کند یا نه؟

Zelda-wii-u-link-720.0

Nintendo

نینتندو چندی پیش اعلام کرد که قرار نیست از کنسول جدیدش در E3 رونمایی کند و به جای آن تمرکز تمام کنفرانسش بر روی Zelda ی جدید WiiU خواهد بود و با این کار طرفدارانش را از حالت سردرگرمی برای اینکه انتظار چه چیزی را داشته باشند درآورد. ولی نینتندو قرار است چه چیزی از زلدا به ما نشان دهد؟ مطمئنا قرار است یک دمو از گیم پلی بازی ببینیم که در آن این دنیای Open-World ای که نینتندو مدتهاست در نمایشگاه های مهم درباره آن صحبت می کند نمایش داده خواهد شد. ولی باید چیز های دیگری از زلدا نیز ببینیم چون این خیلی بد است که نینتندو فقط با یک عنوان به استقبال E3 امسال می رود.

feral_rites_1

Oculus

از زمانی که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift عرضه شد، این شرکت به صورت مداوم در حال عرضه بازیهایی نظیر The Climb و Edge of Nowhere بوده است و به نظر می رسد که حالا بهترین فرصت برای آنهاست تا دور دوم عناوینشان را معرفی و عرضه کنند. ما در مورد چند نمونه از این عناوین با خبر هستیم که یکی از آنها بازی مبارزه حیوانات استدیو Insomniac یعنی Feral Rites می باشد ولی به نظر می رسد که عناوین دیگری نیز در راه هستند. آیا Oculus این عناوین را در E3 معرفی خواهد کرد؟

reddead.0

Roc*star

راکستار مدتهاست که در E3 نمایش بزرگی نداشته است بنابراین نباید انتظار عنوان عظیمی را از آن داشته باشیم. ولی نظرات اخیر مسئولان Take-Two نشان داده است که یک عنوان بزرگ از سوی این شرکت در راه است. عقل سالم می گوید که چون مدتها از عرضه Red Dead Redemption گذشته است، قرار است بالاخره روزی یک نسخه بر ادامه این بازی عرضه شود. ولی آیا این معرفی امسال در یکی از کنفرانس های سونی یا مایکروسافت انجام می گیرد؟

dawn_of_war_3

SEGA

ما می دانیم که از Warhammer 40k: Dawn of War 3 چه انتظاراتی داشته باشیم ولی حدس میزنیم که در E3 اطلاعات بیشتری به دستمان خواهد رسید. البته سگا مدتهاست که اخیرا به ترویج خبرها و شایعات در مورد Sonic پرداخته است و بالاخره در E3 خواهیم فهمید که چه خبر جدیدی از این موجود آبی رنگ دوس داشتنی خواهیم شنید.

sony

Sony

Sony مدتهاست که می گوید The Last Guardian امسال عرضه خواهد شد و به نظر می رسد که حالا وقت خوبیست که تاریخ عرضه این بازی یا مثل کنفرانس های قبلی این شرکت، یک لحظه ندای “همین حالا می توانید بازی را خریداری کنید!” را بشنویم! البته شاید هم انتظارات زیادی از این عنوان داریم! همچنین انتظار داریم که نگاهی به Horizon: Zero Dawn و Detroit: Become Human داشته باشیم و عناوین لانچ Playstation VR و البته God of War بعدی را ببینیم. و البته خبرهایی از PS4 جدید هم قرار است شنیده شود.

FFXV_0330___14_.0

Square Enix

با اعلام تاریخ عرضه Final Fantasy XV در ماه سپتامبر (شهریور)، قرار است نمایش خوبی از این بازی در E3 از سوی این شرکت داشته باشیم. همچنین نمایش هایی از Deus Ex: Mankind Divided و Rise of the Tomb Raider برای PS4 نیز خواهیم دید. و البته علامت سوالهایی در خصوص Final Fantasy 7 Remake و Kingdom Hearts 3 هنوز وجود دارد. آیا این شرکت قرار است تمرکز نمایش خود را بر روی Final Fantasy بگذارد و یا عناوین دیگرش؟

SBZ.0

Starbreeze

با وجود تمام همکاری های اخیر Starbreeze در زمینه VR، تعجبی نخواهیم کرد اگر عناوین VR دیگری نیز معرفی شوند. و ما قطعا خیلی کنجکاویم که بدانیم بازی Walking Dead این شرکت در چه حالی به سر می برد و آیا قرار است به این نمایشگاه بیاید یا خیر؟

Watch_Dogs.0

Ubisoft

خیلی کم اتفاق می افتد که یک E3 بگذرد و Ubisoft رونمایی بزرگی نداشته باشد. برگ برنده های امسال این شرکت For Honor و Ghost Recon: Wildlands هستند که از سال پیش که معرفی شدند خبر زیادی از آنان نبوده است. همچنین منتظریم نسخه بعدی Watch Dogs نیز معرفی شود (که دیروز تصاویری از این عنوان پخش شد) زیرا خود Ubisoft خبر از عرضه آن داده است.

steamvr

Valve

Valve معمولا هر ساله نمایش کوچکی در E3 دارد و دموهای مخفی و پشت در های بسته برای برخی افراد خاص اجرا می کند. ولی با وجود عرضه Vive در صحنه رقابت VR ها، ممکن است امسال خبرهایی از این بازار و یا حتی عناوینی از سوی این شرکت باشد.

warner

.Warner Bros

یک عنوان لگو دیگر قطعا در راه خواهد بود که احتمالا مربوط به جنگ ستارگان و The Force Awakens یا LEGO Dimensions می باشد. ولی به نظر وقت آن رسیده که WB عنوان بزرگ بعدی خودش را معرفی کند که شایعات خبر از نسخه دوم Middle-earth: Shadow of Mordor را می دهند. همچنین منتظریم که ببینیم Rocksteady بعد از تمام کردن سه گانه بتمن خود به چه کاری مشغول است؟

e3

سایر استدیوها و ناشران

هرساله سورپرایزهای زیادی از سوی شرکت ها و استدیوهای کوچک و حتی مستقل که زیاد شناخته شده نیستند در E3 وجود داشته و امیدواریم امسال هم همینگونه باشد. ما منتظر شنیدن خبرهایی از عناوینی چون Ancestors: The Humankind Odyssey ،Cuphead ،Inside ،Rime ،Shenmue 3 ،Tacoma ،Wild ،Yooka Laylee و عناوین خوب دیگر هستیم.

پس به امید یک E3 هیجان انگیز دیگر!

کاوه آرانیان
خرداد 1395
“مقاله برگرفته شده از وب سایت Polygon

مورد انتظار ترین های E3 2016

کاوه آرانیان

کاوه آرانیان

This Is My Motto : Do it Good or don't Do it at all
Contact me at araniankaveh@yahoo.com

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =

  • خیلی منتظر نمایش گیم پلی fifa 17 با این موتور جدیدش هستم.
    امیدوارم بمب نمایشگاه rdr 2 باشه
    و خواب خیال نباشه
    :yes: