بعضی اوقات نمایش بازی ها نشان دهنده این است که بازی توسط سازندگانی با مهارت ساخته شده است و می تواند توجه شما را به خود جلب کند. برخی اوقات قسمت هایی از بازی باعث می شوند تا در شما حس ناامیدی از انتخابتان به وجود آید اما همه بازی شامل این قسمت ها نیست. SE فرصت زیادی را به بازیبازها در از پا درآوردن نازی ها داد و حال وقت تغییرات است. اما شما همچنان در نقش تفنگ دار آمریکایی Karl Fairburne هستید.
شماره دوم این بازی به فروش بیش از یک میلیون نسخه دست یافت و هفته گذشته بود که Rebellion از شماره سوم بازی Sniper Elite رونمایی کرد که در سبک مخفی کاری پیشرفت خوبی داشته است. البته نباید توقع زیادی را از بازی داشت. بازی بر روی نسل 7 با کیفیت 720P و نسل بعد 1080P اجرا می شود. طبق گفته های سازنده بازی، بر روی PS4 باید انتظار داشت فریم به 60 نزدیک باشد. همچنین خبر خوشی که برای PC داران می توان ذکر کرد پشتیبانی بازی از ویژگی جدید AMD یعنی Matle می باشد.
ورژن نسل بعد این بازی tessellation ( تسلیشن ) های کوچک، ambient shadowing و تکسچرهای باکیفیت را هم به آن اضافه می کند. هدف بازی بر روی نسل بعد ارائه یک گرافیک خیلی خوب است. برای اولین بار در این سری شما شاهد روایت داستان متناسب با گیم پلی و سبک بازی خواهید بود. امری که موجب می شود شما در فضای تاریخی بازی قرار بگیرید. این موضوع را آقای Jason Kingsley مدیر وقت استدیو سازنده می گوید.در این شماره از بازی سعی شده است تا تناسب بین نقش یک اسنایپر در زمان جنگ و برهه زمانی حفظ شود. در واقع شما تبدیل به یک قهرمانی که در دیگر بازی ها مثل SplinterCell دیده اید نخواهید شد. هوش مصنوعی بازی، بازسازی شده است و شما مجبور خواهید بود تا تاکتیک های سبک مخفی کاری را رعایت کنید. همچنین شاهد صحنه آخرین نفر کشته شده در مرحله خواهید بود. شبیه همان چیزی که در بازی مکس پین تجربه کرده اید.در بخش اسنایپ هم تغییرات فیزیکی به وجود آمده است که نیازمند دقت بیشتری در هدف گیری می باشد. هوش مصنوعی بازی ثابت نمی ماند و بیشتر در حال گشت زدن است. شما می توانید در مسیرها تله بگذارید تا از دست نازی ها به نوع دیگری خلاص شوید و آنها نتوانند به کمین گاه شما دسترسی پیدا کنند. سازنده بازی از سیستم جدید سیو کردن می گوید. سیستم جدیدی که بر خلاف سیو سنتی می توانید در هر لحظه که اراده کردید بازی را سیو کنید. شاید جذاب ترین بخش بازی kill-cam ها باشند. جایی که به بازیبازها با آهسته شدن زمان و قابلیت X-ray اجازه دیدن هنر خود را می دهند. تغییراتی هم در این بخش به منظور طبیعی جلوه دادن بازی انجام شده است. در واقع در این شماره سازنده قصد دارد تا بین تمام بخش ها با بخش داستانی بازی ارتباط معناداری را ایجاد کند. در kill-cam ها تغییراتی در نحوه به نمایش در آمدن جزییات به وجود آمده است و جزییات بیشتری را در از بین بردن وسایل نقلیه و سرنشینان آنها شاهد خواهید بود.
عرفان عالی بود.
تا باشه از این مقاله ها باشه :yes:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این تریلر های قدیمی از سایت (تقریبا از یکسال پیش به بعد)قابل دانلود نیست و لینک ظاهر نمیشه :no:
باید از نویسندش تشکر کنید. نویسنده مقاله محمد جلیلی هستند.
O o
فکر کنم یه اشتباه لپی شد
یه جا خوند بودم توسط عرفان سکاکی فکر کنم یه جا دیگه بود
ببخشید
آقای محمد جلیلی ممنونhttp://gameemag.ir/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/thumbs-up.png
عکس مطلب عـــــالیه 😀
خود مطلب هم عـــــــــــــالیه !
بازی هم که عـــــــــــــــــــــــــــــالیه!!
من عاشق بازی های مخفی کاری مثل
theif splinter cell metal gear solid و… هستم
ولی در این سبک مخفی کاری فقط sniper (ghost warrior رو بازی کردم که 2 مرحله اش رو بیشتر نرفتم و حالم ازش بهم خورد :yawn: :no: