E3 2015

دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2015

واقعا از Nintendo ضعیف تر در E3 امسال فقط کونامیست. شاید با وجود MGS کونامی از نینتندو هم قوی تر باشد. در Digital event ی که هر ساله به صورت ضبط شده از طرف نینتندو پخش می شود همانند یک کنفرانس تمامی دستاوردهای یک ساله این کمپانی نمایش داده می شود. در ایونت امسال نه خبری از nx بود و نه بازی خاصی دیگر. گیم ایمگ اصلا و ابدا دیدن این دیجیتال ایونت را به شما توصیه نمی کند. برای دیدن لایو بلاگ این ایونت به اینجا رجوع کنید تا دلیل توصیه نکردن را متوجه شوید. شاید به کارتان بیاید. با این حال به پاس احترام به دوست داران نینتندو ایونت به صورت کامل و در سه کیفیت روی سایت قرار می گیرد.

دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2015 1
1080P – 1.22GB
دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2015 1
815MB
دانلود کنفرانس Nintendo در E3 2015 3
225MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + بیست =

  • هیچکس نظر نذاشته 😀
    من کنفرانسو دیدم،از اون عروسک های مدیر های نینتندو خیلی خوشم اومد :laugh:
    کارای باحالی میکردن،ولی درباره ی بازی ها شما حق دارین انگار اصلا تلاشی برای بازیهاشون نکردن.
    شاید سونی و مایکروسافت به نینتندو رشوه دادن که جا واسشون باز بشه :-/
    البته بازی های نینتندو همشون ویژگی هایی داشتن که اگه بیشتر روی اونها کار میشد به یکی از بهترینها تبدیل میشدن.
    فضاهای رنگی و شاد،شخصیت های دلپسند،موسیقی شاد از ویژگی هایی هستن که بازیهای نینتندو داشتن و اگه دقت کنید شرکته دیگه ای نیست که انقدر روی فضاهای شاد کار کنه.
    اما از نکات منفی بگم=گرافیک های افتضاح و قدیمی،گیم پلی تکراری و خسته کننده و از همه مهم تر ژاپنی بودنشون!انگار نه انگار که ما هم قراره این بازی ها رو انجام بدیم!بعضی از بازیهاشون که اصلا رابطه ای با زبان انگلیسی نداشتن!کاش یکم از فرهنگ و محیط های ژاپنی فاصله میگرفتن.
    ضمنا یکی از راه هایی که نینتندو میتونه خودشو نجات بده اینه که بازیهاش رو از انحصار در بیاره.حداقل اینجوری یه پولی از بازیها به جیب میزنه.
    ببخشید که اینهمه نوشتم سرتون رو درد آوردم 🙂