E3 2016 اخبار بازی

اطلاعاتی از عنوان جدید کوجیما یعنی Death Stranding منتشر شد

اطلاعاتی از عنوان جدید کوجیما یعنی Death Stranding منتشر شد 1

پس از خروج کوجیما از شرکت کونامی و تاسیس شرکت بازی سازی مستقل خود، این اولین عنوانی است که از آن در نماشگاه E3 پرده برداری می شود. آقا کوجیما، خالق عنوان Death Stranding در یکی از لایو برادکست های شبکه یوتوب از اطلاعات جدیدی از این عنوان سخن گفت:

“هنوز موتور خاصی برای ساخت بازی در نظر نگرفتیم اما گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد. آقای Guillermo Del Toro “فعلا” در بازی نقشی ندارد (آقای گیلرمو دل تورو یکی از افراد تیم کوجیما در ساخت عنوان کنسل شده ی P.T بود). شخصیت Ludens نیز در بازی نقشی نخواهد داشت (نماد شرکت Kojima Productions). این عنوان دارای اِلمان های اکشن زیادی خواهد بود و بعد از مدتی بازی کردن”Death Stranding” در می یابید که این بازی با تمام بازی هایی که تا به امروز بازی کرده بودید بسیار متفاوت خواهد بود و یک تجربه ی بسیار تازه است. جزییات بازی فعلا یک راز است. نام شخصیت اصلی بازی نیز مشخص نیست.”

کوجیما از مردم میخواهد که با دیدن تریلر و نمایش بازی در E3 درباره ی آن گمانه زنی کنند. البته مقداری زمان خواهد برد تا ما بتوانیم این عنوان را بازی کنیم.

آقای کوجیما در مورد نام بازی نیز چنین توضیح دادند:

“زمانی درباره ی به “گل نشستن دست جمعی” صحبت می کنید که تعداد زیادی دلفین و نهنگ در ساحل به گل نشسته باشند و وقتی که آنها زنده هستند، به آن “به گل نشستن زنده” می گویند. به “گل نشستن مرده” یعنی هنگامی که آنها در ساحل مرده باشند. نام بازی در مورد چیزی است که از دنیایی دیگر آمده است و به گل نشسته است.”

این عنوان در تاریخی نامعلوم برای کنسول PS4 و PC منتشر خواهد شد.

اطلاعاتی از عنوان جدید کوجیما یعنی Death Stranding منتشر شد

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − هفت =