E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی Control در E3 2018

وی جی مگ: هرچند بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Control در جریان کنفرانس سونی E3 2018 به نمایش در آمد اما نهایتا سازندگان بازی در استودیو Remedy ویدئویی کامل از گیم‌پلی این بازی را به تازگی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. بازی که نشر آن را کمپانی 505Games برعهده دارد و قرار است که برای PS4، PC و Xbox One‌ منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی Control یعنی سم لیک که ساخت Alan Wake و Max Payne‌ را نیز در کارنامه دارد طی آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که گیم‌پلی بازی Control بیش از هر چیزی شبیه به استایل Metroidvania است. نوعی از سبک گیم‌پلی که در آن معمولا محیط‌های مختلف به یک منطقه اصلی متصل شده و گیمر باید برای رسیدن به اهداف مختلف بارها میان این محیط‌ها حرکت و کارهای جدیدی را انجام دهد.

اگر به دنبال بازی جدید هستید که از استایل گیم‌پلی Metroidvania استفاده می‌کند، بهترین مثال بازی God of War که مدتی پیش به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شد و توانست به خوبی مورد توجه گیمرها و کارشناس‌ها قرار گیرد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ساخته جدید استودیو Remedy‌ یعنی بازی Control در سال 2019 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هشت =